Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TJolieke schreef:Ik moest een keer bij hoge klasse dressuur schrijven, een fries in de ring die uitgestrekte draf moest laten zien op de diagonaal. Hoor ik de jury in zichzelf zeggen: "zo, nu nog een sjees erachter..."
FRIESELIEN schreef:Ik had onderlinge wedstrijd op de manege .. en reed op een manege pony,
toen we bij G stilstonden ging Storm plassen,
Had mn instructrice (tevens de Jury) bij commentaar gezet;
Een spetterende groet
oosterhoff schreef:twister42 schreef:mmm bij mij hebben ze na mijn proef een keer de opmerking gemaakt dat mjn paard op een giraf leek, let wel, kort gedronge type paard, Barok. druif dat ik er ben heb ik alleen maar o gezegd.
Dan vonden ze blijkbaar dat ie een onderhals toonde
Lesliedje schreef:paar jaar geleden stond er onderaan de coupon paard moet meer lengtebuiging
de week daarop weer een wedstrijd stond er onderaan de coupon:paard heeft te veel lengtebuiging
patjelisa schreef:Lesliedje schreef:paar jaar geleden stond er onderaan de coupon paard moet meer lengtebuiging
de week daarop weer een wedstrijd stond er onderaan de coupon:paard heeft te veel lengtebuiging
haha ja dat soort dingen ken ik ik heb het soms op één wedstrijd gehad.
Stravero schreef:Mn vriendin reed met Thijs(fries), stond er op de coupon:
"zadel 'm af en span 'm in!"
zo.. daar kan ik zoooo boos om worden hé!!! ze had BIJNA verlies omdat ze een fries reed.. noujaa,,
Julia_Romeo schreef:Ik had een keer te veel impuls... dat bestaat tog niet..
Joki schreef:1x met een paard toen hij met halthouden en groeten zijn hoofd omhoog deed een 3 wegens verzet.
Ook nog een keer ruk je paard eens in de krul
En 1x bij het doorzitten het commentaar op het verkeerde been; dus als iemand me even kan leren op het goede been door te zitten zou ik erg blij zijn
TJolieke schreef:Ik moest een keer bij hoge klasse dressuur schrijven, een fries in de ring die uitgestrekte draf moest laten zien op de diagonaal. Hoor ik de jury in zichzelf zeggen: "zo, nu nog een sjees erachter..."
Flurk schreef:vandaag heb ik 1x oplaten schrijven dat ik het paard niet toe is aan de proef het was een echte draver en liet dit duidelijk zien