Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jaike schreef:Overijssel ook nog niets, alhoewel er dus een lek is in Overijssel.................
Ritmisch schreef:Jaike schreef:Overijssel ook nog niets, alhoewel er dus een lek is in Overijssel.................
Een lek??? Ik kom namelijk ook uit Overijssel en ik weet nog niks.... (euhhhh PB????)
Ritmisch schreef:WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH ik word hier zooooo gek van!

bambi76 schreef:Ritmisch schreef:WAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHH ik word hier zooooo gek van!
Moet je aanleg voor hebben ritmisch

bambi76 schreef:Locaties zijn niet bekend, data niet bekend, de personen die het mogen gaan volgen zijn grotendeels nog niet bekend....tja ach voor de rest allemaal heel erg leuk hoor die jurycursus...
Zijn ze GEK geworden....... bambi76 schreef:Waarom willen we dan eigenlijk nog die cursus volgen bij een organisatie die dit soort dingen (die al jaren jaarlijks terug keren) niet op tijd en correct kunnen organiseren.
Ik werk zelf bij de overheid en ben wel wat gewent, maar dit...ik kan er met mijn pet niet bij...
daffodil schreef:Pfff de post is net geweest...nog steeds niets! Ik heb mezelf inmiddels al volledig volgepland met lesgeven dus ik weet echt niet of ik nog wel kan als ik nu nog bericht krijg!!!
CGJ12 schreef:daffodil schreef:Pfff de post is net geweest...nog steeds niets! Ik heb mezelf inmiddels al volledig volgepland met lesgeven dus ik weet echt niet of ik nog wel kan als ik nu nog bericht krijg!!!
Met een dergelijke sterke motivatie zou ik je persoonlijk nog van de lijst laten verwijderen vóórdat de echte lijsten verzonden worden.....
Voor sommige dingen moet je gewoon tijd vrij MAKEN. Kwestie van prioriteiten stellen dunkt me.......
Ritmisch schreef:
Vind je? Ik vind m'n werk (waar ik m'n geld mee verdien, zodat ik kan paardrijden, zodat ik kan voldoen aan de eisen van de knhs, zodat ik de mogelijkheid hem om me op te geven voor een cursus) tot wel iets belangrijker! De planning van de KNHS paste naadloos op de activiteiten bij de baas, maar nu ze steeds de aanvangsdatum gaan verplaatsen, past het straks niet meer!