Mede wedstrijdsecetariaten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Scum

Re: Mede wedstrijdsecrtariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 07:49

Ojee... ik stel al een jaar lang de updates uit, maar ik zal er binnenkort toch aan moeten voor onze volgende wedstrijd. Ben benieuwd wat me te wachten staat.
Wat bedoel je dan met dat Japans Frensie?

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 08:30

Waren wat nieuwe dingen bij het programma waarvan ik niks wist en ook even niks begreep.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 09:31

Ja, dat snap ik. Maar ik was vooral benieuwd naar wat er dan zo nieuw/vreemd was :)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-15 09:53

Tja ik heb elke maand een wedstrijd
En bij elke update doe ik gewoon braaf update.
Soms best irritant omdat ze soms elke week lijken te komen

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 11:34

Ik had al een tijdje geen wedstrijden gehad. Maar jeetje ik was in staat mijn laptop uit het raam te gooien vorige week. Uiteindelijk is alles wel weer gelukt. Maar tjonge wat een werk iedere keer.

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 12:53

Ik ga deze week de update toestaan. Nu ben ik echt wel nieuwsgierig wat me te wachten staat :D

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-15 13:47

Ik ga hem deze week ook weer updaten zo richting ons indoor seizoen, ben heel benieuwd, is weer een tijdje geleden dat ik een update heb gedaan.. Hopelijk valt het mee ;)!

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-15 12:51

Ook hier wordt de update al heel lang uitgesteld. :D

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-15 21:49

Ik gebruik nu voor het eerst het KNHSinschrijfsysteem.

Nu zijn er mensen die zich ingeschreven hebben maar vergeten zijn het selectievakje aan te vinken. Weet iemand hoe ik dit nog aan kan passen?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 08:53

Je kan het in ieder geval aanpassen in het concours programma
Volgens mij kan je het na het inschrijven niet meer aanpassen

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 09:34

Oke. Dank je wel.

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 14:25

Ik zet het er altijd even als opmerking bij en dan idd in het concoursprogramma aanpassen

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-15 18:58

Ik heb de updates erop staan maar ik zie geen verschil tov de versie van vorig jaar??
Dubbelgechecked, maar het is echt de nieuwste versie. Ik zie ook geen verschil in de roosters enzo.
Dus was zou nou het verschil moeten zijn?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-15 19:02

Dat verschil krijg je pas als je naar rubrieks id's gaat

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:32

Ik zit altijd een beetje te dubben of ik sommige groepjes nu wel of niet mag samenvoegen.
Ik heb voor mijn volgende wedstrijd de volgende combinaties:
C pony Z1
D pony Z2
E pony Z1

Als ik deze 3 samen zet dan mag dat volgens mij?
Als ik enkel de Z1 pony's samen zou willen zetten mag dat niet omdat er dan geen D pony bij zit?

Ik wil ze het liefste alle 3 bij elkaar zetten zodat we in ieder geval nog een klein groepje hebben wat tegen elkaar kan rijden.

Bar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-15 10:53

Citaat:
Artikel 5 - Samenvoegen van categorieën/handicapregeling
1. Het samenvoegen van categorieën:
Bij een ponywedstrijd voor springen en/of dressuur dienen voor de te verrijden klassen alle categorieën
te worden uitgeschreven. Er dient per klasse per categorie of combinatie van categorieën een
klassement te worden opgemaakt. Bij het opmaken van het klassement is het ongeacht het aantal
deelnemers toegestaan in een klasse opeenvolgende categorieën van pony’s samen te voegen. De
volgende samenvoegingen zijn mogelijk: A/B, A/B/C; B/C; C/D; C/D/E en D/E.
Handicapregeling:
a. Indien aan een rubriek met paarden minder dan acht combinaties deelnemen is het toegestaan
deze rubriek in handicap te laten verrijden met een naastgelegen klasse.
b. Indien aan een rubriek voor pony’s na samenvoeging van categorieën van pony’s, zoals
beschreven in lid 1 van dit artikel, minder dan vier combinaties deelnemen is het toegestaan om
deze rubriek in handicap te laten verrijden met een naastgelegen klasse.

c. Wanneer (een) rubriek(en) in handicap met (een) andere rubriek wordt verreden, rijden alle
deelnemers de proef/het parcours van die klasse waarin zij startgerechtigd zijn.
d. De wedstrijdorganisatie kan in overleg met de Federatievertegenwoordiger tijdens de wedstrijd
alsnog besluiten de handicapregeling toe te passen.
e. Het in handicap laten verrijden van dressuurrubrieken is uitsluitend toegestaan indien de
desbetreffende rubrieken door hetzelfde jurylid worden beoordeeld.
f. Het in handicap laten verrijden van springrubrieken is uitsluitend toegestaan indien de
rubrieken, die worden gecombineerd, over identieke parcoursen worden verreden en op
dezelfde wijze worden beoordeeld.
g. Voor het in handicap laten verrijden van verschillende rubrieken in de discipline Mennen wordt
verwezen naar het disciplinereglement.
h. Wanneer rubrieken in handicap worden verreden of worden samengevoegd, dient het
prijzengeld of de prijzen met de hoogste waarde behorend bij de desbetreffende rubriek te
worden uitgereikt.

Zie dikgedrukte regels uit het wedstrijdreglement. Je hebt totaal minder dan 4 starts dus dan mag het.

DesertOrchid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-15 23:25

Hoi allemaal, ik ben me ervan bewust dat dit al een ouder topic is, maar probeer het toch even aangezien ik met de zoekfunctie niets recenters tegenkwam...

Ik heb echt dikke ruzie met het concoursprogramma |o Ik kan het prima openen, kan een bestaand bestand, nieuw of laatsgekozen bestand openen. Dan heb ik het scherm van de roosters voor me, nog niets aan de hand. Bij "Bestand" kan ik het scroll down menu openen, maar kan niets importeren (kan die button niet selecteren). Tot zover kan ik in ieder geval nog navigeren. Als ik dan naar het tabblad Aanmeldingen of Rubrieken wil gaan, loopt het programma muur- en muurvast... Je komt verder ook niet in het blad met aanmeldingen of rubrieken, het betreffende tabblad wordt geelomlijnd maar het beeld blijft hangen op het tabblad Roosters. Nu kan je ook niet meer navigeren op dit scherm, het pijltje van de muis beweegt gewoon maar je kunt niks meer aanklikken. Ik kan dus totaal niks meer met het programma, want kan geen ruiters invoeren. Heb de computer al opnieuw opgestart, teruggegaan naar een herstelpunt, maar tot nu toe werkt er niks. Ik ben steeds te laat thuis om de KNHS te bellen, die zijn al dicht. Iemand anders dit wel eens meegemaakt en zo ja, wat was DE oplossing? ~~}>

JustLizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 00:03

Even uit mijn hoofd gezegd moet je importeren via tabblad aanmeldingen en kan dat niet in het andere tabblad. Wellicht dat het daar fout gaat?

QueenE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 08:57

Ik zou het hele programma eens verwijderen en opnieuw downloaden en installeren

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-15 09:22

Ik zit ook in de richting van JustLizz te denken. Je hebt het tabblas met aanmeldingen en dan het tabblad met de roosters. Zit je niet gewoon in het verkeerde tabblad? Want sommige knoppen zijn gewono gedisabled in een ander tabblad.

Als het dat niet is dan is het misschien iets met je licentie? Niet genoeg rechten?

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-15 10:40

Volgens mij moet je het inderdaad in het tabblad aanmeldingen doen en niet in het tabblad roosters

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 22:19

Ik heb weer een vraagje over het inschrijfsysteem van mijnKNHS.
Ik heb 1 klasse vol zitten, kan ik nu mensen op 1of andere manier op een reservelijst in laten schrijven?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 23:02

Dat is mij nog niet gelukt...

asjemenou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 23:20

Vervelend.
Kun je dus nog alles in een apart bestandje bij gaan houden.
Dat wordt volgend winter weer gewoon www.inschrijfsysteem.nl, dat werkt toch een stuk makkelijker.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-15 23:26

Ik vind het sowieso vervelend dat ik er geen melding van krijg.

Dit weekend helaas (weer) 2 juryleden die last minute afmelden. Niet grappig. 1 omdat ze ziek is, de ander vond 30 combinaties te veel. Geef dat dan vooraf aan!

Wordt zelf als jury ook vak gebeld door verenigingen dat juryleden last minute afbellen, of ik dan in kan springen. Ik vind t echt geen stijl...