Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Relaxed schreef:_10_ schreef:Denk het, denk dat ze je jury inzicht willen beoordelen.
Ze krijgen natuurlijk een beter beeld als dat op het niveau is wat je al regelmatig doet.
Klinkt logischLeek me al zo raar dat je bij je intake meteen al proeven moet beoordelen waarvoor je de cursus nog moet gaan doen..
1_Daphne_1 schreef:Relaxed schreef:Klinkt logischLeek me al zo raar dat je bij je intake meteen al proeven moet beoordelen waarvoor je de cursus nog moet gaan doen..
Ja, dat is het grappige dat je voor de IL ook L2 proeven moest beoordelen en dan heb je nog helemaal geen jureer ervaring.
maar we zullen wel horen wat de IM kandidaten voor de kiezen krijgen
Relaxed schreef:_10_ schreef:Denk het, denk dat ze je jury inzicht willen beoordelen.
Ze krijgen natuurlijk een beter beeld als dat op het niveau is wat je al regelmatig doet.
Klinkt logischLeek me al zo raar dat je bij je intake meteen al proeven moet beoordelen waarvoor je de cursus nog moet gaan doen..
michele schreef:Relaxed schreef:
Ja maar als je dus de IL cursus wil doen moet je ook L2 proeven beoordelen. En daar moet je ook de cursus nog voor volgen toch?
Relaxed schreef:michele schreef:
Ja maar als je dus de IL cursus wil doen moet je ook L2 proeven beoordelen. En daar moet je ook de cursus nog voor volgen toch?
Ja daarom zei ik ook dat ze daarvoor misschien wel een andere norm hanteren.. geen idee..