Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
just_bassie schreef:Nou ja ik heb mij dus opgegeven op tijd en ik heb nog geen bevestiging gehad.
Het zou dan wel fraai zijn als mensen die zich nog bijschrijven er wel bij kunnen en dat wij straks te horen krijgen dat wij bv niet naar onze gekozen locaties kunnen en dat andere keuze niet meer mogelijk is
rooz_89 schreef:Ja maar na het eerste belletje had je dus ook op save kunnen spelen en voor de tweede keus te gaan dan wist je zeker dat je erbij zat...
Je wist in elk geval wel hoe het erbij stond, beter dan dat je het niet wist toch;).. achja.. het is ook geluk hebben, net als bij het examen lees ik in oudere topics haha![]()
just_bassie schreef:Ik vind het gewoon raar dat ik nog geen bevestiging heb gekregen omdat ik hoor dat mijn 1e keuze niet vol komt en mijn 2e keuze al vol zat.
Hoelang heeft het bij jullie geduurt voordat de bevestiging binnen was?
En dat bellen...ze lopen al flink achter op het KNHS centrum en ze dan ook nog te storen
Ik denk dat ik toch maar ff ga bellen
farahmunda schreef:Er wordt hier zo veel gesuggereed en gepraat, dat ik even niet meer wist hoe of wat jullie allemaal weten
Vandaar mijn vraag of jullie al een def. bevestiging hebben.
Ik begrijp heus wat er in de brief staat Somebody
farahmunda schreef:trouwens er staat -naar verwachting eind oktober- in mijn brief. Dan zou het ook eerder kunnen zijn