ORUN 2009/2010

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

kleinvosje

Re: ORUN 2009/2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 22:07

Dat is wel zo, maar dat is omdat je erlangs geweest bent. Als e het allemaal schriftelijk had gedaan, was er ook meer tijd overheen gegaan. daarbij maakt het ook nog verschil op welke locatie je de cursus wilt gaan doen, aangezien de ene locatie meer gewild is dan de andere. Dan moeten ze natuurlijk wel goed letten op de volgorde van aanmelden...

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 22:34

just_bassie schreef:
Nou ja ik heb mij dus opgegeven op tijd en ik heb nog geen bevestiging gehad.
Het zou dan wel fraai zijn als mensen die zich nog bijschrijven er wel bij kunnen en dat wij straks te horen krijgen dat wij bv niet naar onze gekozen locaties kunnen en dat andere keuze niet meer mogelijk is

en dat is wel wat er gebeurd....

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 22:38

Sjah... toch denk ik dat als je echt echt echt heel graag erbij wilt.. een belletje wel helpt.. helaas ;) . Want eigenlijk zou het op binnenkomst moeten gaan, maar zoals in mijn geval gebeurt dat dus duidelijk niet anders had ik mijn bevestiging wel wat later gekregen... lijkt me sterk dat er geen stapel brieven voor mij waren op dat moment ;) :+ ( ook al zijn dat andere niveaus of locaties, het zou moeten gaan op binnenkomst dus sja)

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-09 22:47

Ik heb mij optijd ingeschreven. Bevestiging thuis gekregen van voorlopige inschrijving. Paar weken later gebeld hoe de status was. Mijn eerste keus waren nog onvoldoende aanmeldingen binnen, moest afwachten. Later weer gebeld, tweede keus vol. Toen werd mij verteld dat er eventueel in Nieuwe Pekela of Giekerk nog een clubje werd gevorm aangezien die op dat moment ook nog niet voldoende aanmeldingen hadden. Maar daar zou ik afgelopen week over geinformeerd worden. Niks gehoord dus zelf gebeld. Blijkt eerste keus niet door te gaan aangezien er onvoldoende deelnemers zijn. En de andere keus dus vol.

Dus nee, een belletje helpt misschien als je nog geen plek hebt aangegeven. Maar in mijn geval wilde ze eerst afwachten of er bij mijn eerste keus nog meer aanmeldingen kwamen, en dat is niet het geval en nu zit de andere vol ;)

rooz_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-09 22:49

Ja maar na het eerste belletje had je dus ook op save kunnen spelen en voor de tweede keus te gaan dan wist je zeker dat je erbij zat...
Je wist in elk geval wel hoe het erbij stond, beter dan dat je het niet wist toch;).. achja.. het is ook geluk hebben, net als bij het examen lees ik in oudere topics haha :Y) :+

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 07:34

Ze waren al bezig geweest met Nieuwe Pekela dus tuurlijk gingen de mensen die zich eerder hadden ingeschreven voor! Maar gelukkig mocht ik er nog bij omdat er 1 plek over was. Ze zei dat ze er druk mee bezig waren met samenvoegen ed en dat iedereen daarna nog bericht kreeg. Ik hoorde het gewoon gister omdat ik belde.. maar nee hoor, ik ben heus niet voorgetrokken omdat ik met mn domme kop te laat was!

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 08:08

rooz_89 schreef:
Ja maar na het eerste belletje had je dus ook op save kunnen spelen en voor de tweede keus te gaan dan wist je zeker dat je erbij zat...
Je wist in elk geval wel hoe het erbij stond, beter dan dat je het niet wist toch;).. achja.. het is ook geluk hebben, net als bij het examen lees ik in oudere topics haha :Y) :+

Ja, je hebt gelijk het is mijn eigen schuld. Stom dat ik daar niet eerder aan had gedacht.

just_bassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 09:05

Ik vind het gewoon raar dat ik nog geen bevestiging heb gekregen omdat ik hoor dat mijn 1e keuze niet vol komt en mijn 2e keuze al vol zat.
Hoelang heeft het bij jullie geduurt voordat de bevestiging binnen was?

En dat bellen...ze lopen al flink achter op het KNHS centrum en ze dan ook nog te storen
Ik denk dat ik toch maar ff ga bellen :D

Nellekeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 09:35

Dat vinden ze niet erg hoor, ik belde vrijdag.. moest ik maandag weer terug bellen. Na 2 uur weer.. Volgens mij zijn nog lang niet al die bevestigingen de deur uit want ze waren er nog mee bezig.

Meryl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-09 09:45

just_bassie schreef:
Ik vind het gewoon raar dat ik nog geen bevestiging heb gekregen omdat ik hoor dat mijn 1e keuze niet vol komt en mijn 2e keuze al vol zat.
Hoelang heeft het bij jullie geduurt voordat de bevestiging binnen was?

En dat bellen...ze lopen al flink achter op het KNHS centrum en ze dan ook nog te storen
Ik denk dat ik toch maar ff ga bellen :D

ik ben benieuwd wat ze zeggen! :Y)

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:26

Hoi ik kreeg een brief terug van 5 augustus,

Er staat dat ik voorlopig ingeschreven ben.
Eind oktober kun je de definitieve inschrijving ontvangen staat er.
Heeft een van jullie al een definitieve inschrijving dan?

Ik heb tot op vandaag nog niets nieuws ontvangen.
Vind het nogal vaag.

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:33

EIND OKTOBER staat er, het is nu BEGIN oktober.... Tuurlijk heeft nog niemand een definitieve inschrijving.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:35

Hoe zit het eigenlijk met de aansprakelijkheid tijdens de cursus?
Normaal gesproken ben ik aansprakelijk als ik een ander op mijn paard laat, maar hoe zit dat nu?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:36

Het is ook nog geen eind oktober. Als je voorlopig ingeschreven bent, hou ik het erop dat het goed zit.
Je moet niet vergeten dat ze voor heel veel opleidingen en locaties alles moeten organiseren, kunnen ze niet in 1 weekje hoor!

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:56

Er wordt hier zo veel gesuggereed en gepraat, dat ik even niet meer wist hoe of wat jullie allemaal weten ;)
Vandaar mijn vraag of jullie al een def. bevestiging hebben.

Ik begrijp heus wat er in de brief staat Somebody

TeskeBeitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 10:58

Who wat een gedoe allemaal bij jullie ;) . Hopen dat jullie allemaal een mooi plekje kunnen krijgen. Ik ga morgen alweer naar m'n derde cursus dag.

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:02

goede vraag Karinvdm.
Ik denk dat ze wel algemene voorwaarden e.d. hebben opgesteld, dat we die waarschijnlijk binnenkrijgen te zamen met
de definitieve inschrijfbevestiging.

Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik ingeschreven ben. Ik werd alleen een beetje onzeker omdat ik nog niets weer had gehoord
en jullie weten hier al veel meer haha vandaar.

Chefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:02

Hoi, ik meld me ook even ;) Ik doe de ORUN cursus via school in oenkerk. Wij zijn al begonnen.. Ik heb 2 weken terug voor het eerst les gegeven en ik moet zeggen dat het mij erg mee viel.Ik vind het heel erg leuk! :o

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:03

farahmunda schreef:
Er wordt hier zo veel gesuggereed en gepraat, dat ik even niet meer wist hoe of wat jullie allemaal weten ;)
Vandaar mijn vraag of jullie al een def. bevestiging hebben.

Ik begrijp heus wat er in de brief staat Somebody

Maar als je begrijpt wat er in de brief staat(eind oktober definitief bericht), dan hoef je toch ook niet aan iemand te vragen of ze al een definitieve inschrijving hebben ontvangen? :D

Vorig jaar hebben wij het eigenlijk helemaal niet over aansprakelijkheid gehad, ja meer in de zin van: Dat het voor eigen risico was. Maar dat snapte iedereen bij ons ook, en we hebben het er dus verder ook niet over gehad. Daarnaast hield onze cursusleider de boel heel strak, want als iemand tijdens zijn les valt, dan is hij de pineut, dus vaak houden ze cursusleiders het allemaal wel zo veilig mogelijk!
Laatst bijgewerkt door Somebody_ op 13-10-09 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:04

Ik werd alleen een beetje onzeker omdat ik nog niets weer had gehoord
en jullie weten hier al veel meer vandaar :+ daarom stelde ik die vraag ;)

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:05

trouwens er staat -naar verwachting eind oktober- in mijn brief. Dan zou het ook eerder kunnen zijn :)

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:07

farahmunda schreef:
trouwens er staat -naar verwachting eind oktober- in mijn brief. Dan zou het ook eerder kunnen zijn :)

Ja hoor! De KNHS heeft het heel erg druk(dat begrijpen sommige mensen niet helemaal!) en is eigenlijk altijd later dan wat er in de brief staat. Ze hebben veel inschrijvingen etc te verwerken hoor!

farahmunda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:13

Idd ik snap dat ze het erg druk hebben daar. Maar goed, ik dacht alleen aan het praktische gedeelte.
Want als je pas op 31 oktober zou weten dat je def. bent ingeschreven en je direct maandag 2 november
al aan de slag moet, is dat ook niet zo handig. Bovendien weet ik alleen van horen en zeggen dat ze in
Nieuwe Pekela altijd op maandag de cursus houden. Stel dat ik dat niet wist?
Naja ik ga er vanuit dat we dit allemaal op tijd weten ;) maar ik kan zo even mijn zorgen uiten ;)

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:15

Ik kan niet anders zeggen dan gewoon nog even geduld te hebben. Is voor velen moeilijk, maar zo ongeduldig zijn helpt echt niet hoor...

en farahmunda: de dag van de cursus is al vanaf het begin bekend, die staat gewoon in de opleidingsgids. Hoe heb je je dan opgegeven dat je dit niet wist? Het is ook allemaal terug te vinden op de website...

ilovekoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-09 11:24

Hoihoi, wie heeft er ervaring om naast een studie ook deze opleiding te doen?