Ik blijf ook wel starten hoor
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

!
Anoeska schreef:Sorry, maar het lijkt me gewoon niet zo waarschijnlijk dat 2 verschillende juryleden, die voor 2 verschillende proeven soortgelijke punten geven, dat allebei doen, omdat ze niet van haflingers houden. Is me allemaal iets te toevallig.
Tot ik het filmpje heb gezien lijkt me gewoon dat je deze wedstrijd wat minder heb gereden dan die andere wedstrijden toen je wel winstpuntwaardige proeven neerzette. Ik vind het ook een beetje overkomen als zeuren, als je er ook nog bijzet dat je nog maar jong bent (Erg triest om een 15-jarig meisje met een 10-jarige haflinger af te straffen).
En de mening van instructeurs en omstanders, die neem ik helemaal altijd met een korreltje zout.

ThisIsMe schreef:Ach, en misschien heb je van al die andere juryleden je punten wel cadeau gekregen omdat ze het zo schattig vinden dat je op je haflinger door de dressuurring huppelt........![]()
Dat is net zo'n onzinnige aanname als TS zelf doet, dat ze niet genoeg punten heeft gekregen omdat ze een haflinger rijdt. Mensen zeur toch niet altijd zo, dat is dressuur, soms krijg je minder punten dan je verwacht, soms krijg je er meer, en gemiddeld over het jaar gezien klopt het best wel weer ongeveer. Als je daar niet tegen kan moet je geen jurysport willen doen. Er is altijd wel een excuus te verzinnen waarom de jury het verkeerd gezien heeft, kijk eerst eens wat kritischer naar je eigen prestaties voor je op een jury gaat zitten afgeven. En een haflinger met 'meestal een 8 of een 9 voor de middendraf'? Sorry hoor, maar dat klinkt me heel onwaarschijnlijk in de oren, als ik alleen al zie hoe vaak (of liever gezegd, hoe weinig) het voorkomt dat je een 9 op je coupon hebt staan.
Stravero schreef:@ Anoeska: De vorige wedstrijd ging 3x zo slecht als deze en dat lieg ik niet, hij was niet voorwaarts, ging niet achterwaarts, en dat was gewoon een jury die in mijn ogen de punten een beetje weggaf. En ik neem jou mening als een korreltje zout en luister naar Petri
Kel2004 schreef:Kijk, je ouders hebben natuurlijk geen objectief oordeel, want je bent hun kind. En alles wat kinderen doen, vinden ouders prachtig!
Is het misschien wel eens bij je op gekomen dat je deze punten WEL verdient hebt?
Ik bedoel, Salinero heeft ook heus zn dag eens niet hoor![]()
Ik ben jou vaker tegen gekomen en het ligt altijd aan een ander. Dat is voor mensen weleens vermoeiend (let op: je instructeur vind dat ook niet altijd leuk om te horen. Ik spreek uit ervaring, ben instructeur en ben ook jury lid)
Goed paardrijden begint bij zelfkennis. Er is veel meer respect voor iemand die zegt dat het niet lekker liep als dat iemand meteen begint te blaffen dat het aan de jury ligt.

Stravero schreef:Ja hoor![]()
.
.