L1 appuyeren ipv wijken

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mandy13

Re: L1 appuyeren ipv wijken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:41

Ik begrijp jou standpunt ook zeker, misschien zou ik ook wel te lief zijn om jury te worden, maar ik vind het wel wat zwaar Tong uitsteken

Borg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:43

Tja, het is gewoon een andere oefening met een heel andere stelling, dus dat gaat ook niet zomaar 'per ongeluk' lijkt me. Een onvoldoende lijkt me op zijn plaats, een 1 of 2. Een leuke opmerking erbij kan de pijn dan wel verzachten idd.

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:45

mandy13 schreef:
Ik zeg niet dat ik het zielig vind, maar goed, ik zeg dat ik vind dat als mensen een HELE proef eigenlijk niet kunnen hervatten (ik bedoel hiermee dat ze geen winst meer kunnen rijden) omdat ze één fout hebben gemaakt, dat ik dat wel een beetje zwaar vind.

Dat is dus niet iets waar ik aan denk als ik punt.
Of ze winst halen zal aan het eind blijken, wellicht rijden ze voor de rest wel allemaal 7-vens en 8-en.... als ik dan het 'foute' onderdeel te lief afstraf kan ik ergens anders die 8 niet geven omdat ze anders weer teveel winst zouden krijgen.

Zou geen doen zijn als je zo moest jureren Clown
En dan krijg je juíst die gehaten 6-jes proeven Knipoog

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:49

_10_ schreef:
mandy13 schreef:
Ik zeg niet dat ik het zielig vind, maar goed, ik zeg dat ik vind dat als mensen een HELE proef eigenlijk niet kunnen hervatten (ik bedoel hiermee dat ze geen winst meer kunnen rijden) omdat ze één fout hebben gemaakt, dat ik dat wel een beetje zwaar vind.

Dat is dus niet iets waar ik aan denk als ik punt.
Of ze winst halen zal aan het eind blijken, wellicht rijden ze voor de rest wel allemaal 7-vens en 8-en.... als ik dan het 'foute' onderdeel te lief afstraf kan ik ergens anders die 8 niet geven omdat ze anders weer teveel winst zouden krijgen.

Zou geen doen zijn als je zo moest jureren Clown
En dan krijg je juíst die gehaten 6-jes proeven Knipoog

kijk, hier heb ik wat aan, weer iets geleerd, maarja jury zijn en ik... mmm neeeee Tong uitsteken hoogstends springen Knipoog

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 18:49

Haha!

Datjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-08 20:30

tsja, wel n onvoldoende, want het onderdeel werd niet getoond wat er gevraagd werd.
Overigens wel een positief commentaar, van dat het een keurig appuyement was..