runningkawa schreef:Had toevallig niet net iemand zich gemeld op de manege en gezien dat het een fietsje was?
Is geen motorrijtuig
. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
runningkawa schreef:Had toevallig niet net iemand zich gemeld op de manege en gezien dat het een fietsje was?
.
.
.
. runningkawa schreef:beide vind ik ze dan de boerenl..
De verzekering claimt wel elk jaar zijn centjes braaf.. vaak elk jaar nog wat meer ook..
Bienotje schreef:Maar het blijft toch alleen maar gissen dat het een ´wraakactie´ is met betrekking tot het jureren? Het lijkt me niet dat bij iedere ruiter bekend is wie of wat welke auto toebehoord om wraak te nemen.
Je hoort het helaas wel vaker, ook op de openbare weg dat auto´s te pakken worden genomen helaas. Verschrikkelijk triest, uit wraak of frustratie of welk motief ook. En als autobezitter zit je er maar mee (en ook dan wordt hetveelal niet vergoed vrees ik)..
LDRD schreef:Niet leuk om te horen misschien, maar dit is wel de realiteit:
Basisprincipe
Men kijkt al vlot om zich heen om te bezien wie er voor de geleden schade kan gaan opdraaien. Onterecht, want soms is er gewoon niemand aansprakelijk en dan is dit wel de realiteit.
In dit geval is de aansprakelijke onbekend, maar het komt wel op hetzelfde neer.

Bienotje schreef:Daarnaast kun je denk ik niet hard maken dat het echt een wraakactie is.
.
, de reden waarom is dus niet duidelijk voor mij.KarinvdM schreef:Heel vervelend Vippie, maar de manege kan er ook niks aan doen. Je kan dus ook niet verwachten dat zij voor de kosten willen opdraaien.

Vippie schreef:Bienotje schreef:Daarnaast kun je denk ik niet hard maken dat het echt een wraakactie is.
.
Jullie maken er een wraakactie van, niet ik hoor!
Alles had winst gereden dus weinig reden tot wraak lijkt me zo, de reden waarom is dus niet duidelijk voor mij.
Maar zoals ik al zei, ik wacht de reactie van de manege af.

Vippie schreef:En ja ik ben WA+Casco maar die vergoed geen vandalisme of baldadigheid zoals eerder gezegd.
Van manege nog niks gehoord overigens.
Vippie schreef:Schade die ik zelf maar zal ik ook dragen, maar verdom het om schade die mij is toegebracht door een ander te dragen. Lijkt me vrij logisch. Die krassen zijn er niet door spookjes op gemaakt lijkt me zo. Het is een bewuste actie geweest.
En ja ik ben WA+Casco maar die vergoed geen vandalisme of baldadigheid zoals eerder gezegd.
Van manege nog niks gehoord overigens.
.