Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ilja000 schreef:Die ik kan het niet kinderen gaan net zo goed op ponykamp hoor! En probeer die maar eens én iets te leren én een leuke week te bezorgen!

KimH schreef:Die kinderen zijn juist en uitdaging, af en toe is het lastig maar als ze bv de pony toch wel in draf krijgen en je geeft ze er een compliment er over dan zijn die gezichtjes toch de moeite waard!!
ik gaf les aan een broertje en een zusje
en wou nog wel een keer en nog wel een keer!!!
Ilja000 schreef:Nog nooit meegemaakt dat kinderen door hun ouders op kamp gestuurd worden en het eigenlijk niet willen?
Nog nooit meegemaakt dat kinderen op kamp zijn en zo overrompeld raken dat ze om wat voor reden dan ook aan niets mee willen doen?

Ilja000 schreef:Ja, ik snap heus wel dat dat nou net het leukste is. En dat is tenslotte ook ons werk. De kids een leuke tijd geven. Maar er zitten er soms tussen...
ben ook blij dat ze nu naar iemand anders gaat
dat geeft niet leuk les, al hoewel, het is wel leuk als het je toch lukt om een goed lesje met ze te draaien, zonder problematiek (was heel trots op mezelf) heb het nu opgelost dat als ze alles keurig deed, ik een verassing voor haar had, dus gister diploma gemaakt en holografische stickers ingepakt, "hoe bedoel je omkopen") 
Ilja000 schreef:Lol, ja, die mannen (en vrouwen) ken ik ook. Voordeel van veel les geven is dat je snel weer een andere klant krijgt

Geeft wel weer zelfvertrouwen!!!!fryskhynders schreef:perongeluk galop wil nog wel eens helpen... alleen is dat 1 op 1 wel moeilijk.
maar je zou een heel laag sprongtje kunnen doen en als de pony daarna door gallopeert zit hij in galop.. zonder dat hij er waarschijnlijk heel bewust van is... dan gewoon weer terug naar draf en stap