Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lielle schreef:Weet je, ik snap jouw redenering wel. Maar dan komt er straks in het L1 wel een 1 voor zo'n uitvoering en dan is dat 'niet eerlijk, want ik ik kreeg er in het B toch ook een 4 voor'.
Arabendu, dat bedoel ik dus precies, al zou ik dan nog een 1 voor de moeite geven.
tinka_maris schreef:Ik vind een nul wat overdreven. Misschien als je het niet toont. Ik had een keer met een onderlinge wedstrijd, reed ik de verkeerde kant op, NADAT ik de oefening had gedaan, krijg ik een NUL voor de oefening terwijl die wel wat geshowt alleen reed ik de verkeerde kant op.... Klopt dit?
shera schreef:Lielle schreef:en vind je dat eerlijk tegenover die 4 die de ander krijgt omdat ze paard niet wil zakken in het hals strekken?
ja dus, allebei niet de gevraagde oefening naar behoren getoond
shera schreef:Maar ik blijf erbij dat het bij die 3 ook wel begrepen is inclusief opbouwende kritiek. En helemaal in de klasse B. Maar misschien zie ik het wel helemaal verkeerd.
de TS heeft besloten om voorlopig niet te starten, dus de boodschap is overgekomen. Ik blijf erbij dat het met een 3 en een opmerking op het protocol ook wel duidelijk was geweest. Ik hoop in elk geval dat ik nooit zulke belabberde proeven ga rijden dat ik nullen scoor. Lijkt me vreselijk demotiverend. Trouwens, soms is het paard thuis goed onder controle maar moeten paard en ruiter nog wedstrijdervaring opdoen in de ring (wat regelmatig voorkomt in de B). Dat kan alleen door regelmatig te starten. Ik beweer niet dat je winstpunten moet rondstrooien, maar een nul geven vind ik lomp

__elise__ schreef:Ik dacht dat je niet eens een 0 mocht geven in de B, vanaf de L pas.
Ook als je het niet getoond heb, dat je in de B niet lager dan een 1 mag geven?
Iig, dat is wat ik altijd gehoord heb.
runningkawa schreef:Maar dan moet je niet raar opkijken dat je slechte punten krijgt bij een slechte proef
En als je eens gaat oefenen bij de buren in de bak, bij een kennis in de bak enz. Dus al wat vreem terrein, dan kom je redelijk rond op concours

daniella74 schreef:Nullen zijn wel heel streng, vooral als meedere mensen ze hebben gekregen. Een 3 geeft ook wel meestal de boodschap door.
runningkawa schreef:Daar heb je ook nog oefen wedstrijden voor