Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Scum schreef:Hmm, goed dat het hier nog eens duidelijk staat. Ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt als ze het toch deden.
Als ik zelf start let ik er altijd wel op dat ik niet meer langs de A rijdt.
Melissa83 schreef:Nu was al redelijk op de hoogte over alle info, maar ben gister ook weer ergens achter gekomen!!!!
Mocht dus ook een rondje in de baan rijden omdat er omheen niet kon. Ik dus mn rondje rijden, even nog een overgang van draf naar stap, 3 pasjes achterwaarts (aangezien de jury nog niet klaar was met schrijven van de vorige combi). Krijg ik op mn protocol te zien: Geen oefeningen voordat de proef begonnen is!! Dat wist ik niet, maar kan het ook nergens terug vinden dat dit niet mag. Kreeg gelijk wel een 5....
Scum schreef:Melissa83 schreef:Nu was al redelijk op de hoogte over alle info, maar ben gister ook weer ergens achter gekomen!!!!
Mocht dus ook een rondje in de baan rijden omdat er omheen niet kon. Ik dus mn rondje rijden, even nog een overgang van draf naar stap, 3 pasjes achterwaarts (aangezien de jury nog niet klaar was met schrijven van de vorige combi). Krijg ik op mn protocol te zien: Geen oefeningen voordat de proef begonnen is!! Dat wist ik niet, maar kan het ook nergens terug vinden dat dit niet mag. Kreeg gelijk wel een 5....
Dat slaat ook nergens op. Je mag doen wat je wilt voordat de proef begint.
KarinvdM schreef:Scum schreef:Hmm, goed dat het hier nog eens duidelijk staat. Ik heb daar eigenlijk nooit een probleem van gemaakt als ze het toch deden.
Als ik zelf start let ik er altijd wel op dat ik niet meer langs de A rijdt.
Op de L-cursus moesten wij een opschrijven/opnoemen wat allemaal een reden kan zijn voor -2. Deze is daarbij nooit genoemd.
.