Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
rijoyco schreef:Ik heb afgelopen weekend bij een jury geschreven in de Z2, paarden, hij beweerde eerste dat één combinatie een keertwending gemist had, maar dat kon helemaal niet, anders was ze op de verkeerde hand uitgekomen....
WowAmigo schreef:Keertwending naar de verkeerde kant maakt dan toch niet uit? Als je van de 2 1 keertwending mist, dan zit je toch zowiezo op de verkeerde hand?

) Hihi, maar ik bedoelde dus voor de richting maakt het niet uit of je rechts of links doet

mijn pony sprong in galop aan (niet de bedoeling) half rondje gegallopeerd en de jury had het niet eens gezien.. gelukkig maar
alleen dat je - 30 had is echt belachelijk!! kun je niet contact op nemen met de jury zelf door het jury nummer?
casperrr schreef:ik was ook eens op een wedstrijd, toen reed ik nog in de B en moest ik A afwenden en in arbeidsstap en tussen X en G halthouden en groeten. Al vanaf het moment dat ik de bocht reed keek de jury niet naar me.
Toen ik stilstond voor het groeten keek ze nog niet, en ben daar net zo lang blijven staan totdat ze op keek. En toen ben ik pas gaan groeten...........
? 
casperrr schreef:ik was ook eens op een wedstrijd, toen reed ik nog in de B en moest ik A afwenden en in arbeidsstap en tussen X en G halthouden en groeten. Al vanaf het moment dat ik de bocht reed keek de jury niet naar me.
Toen ik stilstond voor het groeten keek ze nog niet, en ben daar net zo lang blijven staan totdat ze op keek. En toen ben ik pas gaan groeten...........