Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Tyrza schreef:Dat het allemaal te weinig en te kort is, daar kan ik me helemaal in vinden. Het is echt een stoomcursus wat dat betreft. Bovendien ligt Wanroij voor ons ook niet bepaald in de buurt. Wat mij betreft mag het allemaal wat centraler in het zuiden, zoals Tilburg ofzo.
Tyrza schreef:Dhr Nijskens heeft in overleg met dhr Hamoen een aantal combinaties aangesproken die het prima doen in de sport en of zij willen voorrijden. De kwaliteit was dit jaar iig een stuk fijner en hoger dan vorig jaar, toen het via de KNHS allemaal werd geregeld...
Vind Adriaan zelf ook een fijn jurylid. Als je bij hem rijd weet je in ieder geval wat wel en wat niet goed is en daar gaat het om!!
Venetia schreef:Hoe gaat dat eigenlijk allemaal op het examen M-cursus in Wanroij? Ik moet voorrijden, dus ik ben benieuwd!
Hoe worden de mensen die voorrijden eigenlijk uitgezocht?
Ben wel heeeeeel blij. Gelukkig was iedereen geslaagd, we hadden geen hele lastige combinaties. Ik heb maar 1 keer een 2 hoeven geven
nina62 schreef:Jippie; ik ben geslaagd! Ik had 11 strafpunten; het laagst van allemaalBen wel heeeeeel blij. Gelukkig was iedereen geslaagd, we hadden geen hele lastige combinaties. Ik heb maar 1 keer een 2 hoeven geven
fresco schreef:Zo, dat zit er weer op ik ben ook geslaagd (net als alle andere, in totaal 58! nieuwe M jury's!).
Super gedaan Nina62, leuk dat je elkaar zo tegen komt he?!
Jammer trouwens van de spanning in je proef Venetia, wat een boef is Ibadan zeg!
Maar hij had er volgens mij wel lol in.