Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
imke schreef:Ik heb ook bij hem gereden. Hij moest telkens sms-en en de telefoon opnemen. Erg irritant, ik ben dan ook niet meer terug gegaan.
imke schreef:Was ie zeker z'n telefoon vergeten. Ik heb hem bij manege Bakker in Noordwijkerhout een clinic zien rijden op een schimmel. Echt een DRAMA!! Vrijwel alle mensen hadden er kritiek op. Maar als je prettig bij hem gereden hebt moet je daar lekker blijven rijden. Succes.
imke schreef:Dat is ook gek, een pony loopt toch op z'n benen? Dan kun je er toch niet lekker opzitten. Ik adviseer dan wel een cap!
). Ik zelf vind hem gewoon hard geworden voor de paarden maar als die methode voor jou werkt moet je het doen. 
waxweazle schreef:is een keer bij ons op stal geweest.... opzich oke mijn moeder reed.... hij is alleen heel erg gedreven het heeft zn voor en nadelen zelfs toen mijn paard zn ijzer eronder vandaan trapte wilde hij gewoon verder :S ....

Angelo schreef:Ik ken meer van die topruiters die het zo doen hoor. Raar eigenlijk dat die paarden altijd vooraan meelopen op de wedstrijden.
MyFee schreef:Met de longeerzweep werken? Ik denk dat hij dat alleen zal doen wanneer hij zeker weet dat je paard eraan toe is..