Twee Instructrices

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

polly2

Re: Twee Instructrices

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:13

Fitzroy schreef:
Lejo, zo werkt het bij de ORUN niet. Je kunt je daar het beste voegen naar de methode van je cursusleider, anders ben je bij voorbaat al gezakt Knipoog

Dat klopt. En wit gebandageerd komen met een wit dekje en een getoiletteerd paard....iedere les...anders word je weggestuurd (bij ons tenminste, iemand had een leenpaard die ze op het laatste moment had kunnen regelen ivm ziekte van haar eigen paard...maar de manen waren te lang en ze kon hem weer op de trailer zetten!)

IceEva

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 13:27

Ik zou het bij 1 instructrice houden, het is heel erg vervelend om van 2 les te krijgen. Weet ik uit ervaring van een vriendin van mij.
De ene mevrouw zij dat het zo moest, en de andere zij precies het omgekeerde. Ze wist niet meer wat ze ermee aan moest en wie nou gelijk had. Het brengt je echt heel erg aan het twijfelen..
Ponyclub en les is natuurlijk wat anders. Dat beschouw ik niet als 2 instructrice's.

lejo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 15:05

maar, als je daarnaast nog ergens anders les hebt, kun je toch alsnog vertellen wat je leert en overleggen hoe je daar het best mee om kunt gaan/ op in kunt spelen in de les van die ander.
ik vind nog steeds dat je altijd kunt overleggen, anders leer je uiteindelijk niets bij, omdat je steeds iets anders aan het doen bent.

xLijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:05

Judith29 schreef:
Hallo,

Ik vroeg me af of hier mensen zijn die lessen bij twee verschillende instructrices?
Zoja wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Wat zijn de voordelen? Wat zijn de nadelen?

Ik heb dat wel eens gehad ja..

Ik heb niet echt voordeelen en nadelen .. ik vond ze alle twee wel leuk .. Lachen

xLijn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 15:06

xxlijntjeexx schreef:
Judith29 schreef:
Hallo,

Ik vroeg me af of hier mensen zijn die lessen bij twee verschillende instructrices?
Zoja wat zijn jullie ervaringen daarmee?
Wat zijn de voordelen? Wat zijn de nadelen?

Ik heb dat wel eens gehad ja..

Ik heb niet echt voordeelen en nadelen .. ik vond ze alle twee wel leuk .. Lachen

O jaa ik heb wel een voordeel 't is wel leuk om iemand anders mee te maken hoe die les geeft Knipoog

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-06 21:36

Ik heb van 2 verschillende instructrices les en dat werkt voor mij en mijn pony heel goed. Ze willen allebei hetzelfde, maar leggen soms dingen wat anders uit. Daardoor kan het zijn dat het kwartje bij mij (en dus bij mijn pony) wat eerder valt Haha!