Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Alane schreef:commentaar:"Als je zo doorgaat zit je zo in de L" aantal punten: 179 (met telkens die punten zou het wel heeeeeel lang gaan duren)
Fitzroy schreef:Dat kan wel degelijk, Berthe. Sommige mensen laten hun paard helemaal uit elkaar vallen met waslijnen van teugels.
SONY schreef:Hihi bij ons op stal liep een keer een Italiaanse springruiter, met een witte katoenen broek aan, en daaronder een string! haha daar stiond een olifantje op en dat scheen harstikke door, dus wij zeggen dat tegen hem, reageert die: yeah thats my lucky string!
Kobus17 schreef:kreeg ook eens een opmerking naar mijn hoofd van de jury: dat mijn springpaard niet in een dressuurring thuis hoorde.
Was in de Z1, kijk ik op de uitslagen lijst was ik 2e, hoe bedoel je.. mijn paard hoort niet een dressuur ring
Chocotof schreef:Kobus17 schreef:kreeg ook eens een opmerking naar mijn hoofd van de jury: dat mijn springpaard niet in een dressuurring thuis hoorde.
Was in de Z1, kijk ik op de uitslagen lijst was ik 2e, hoe bedoel je.. mijn paard hoort niet een dressuur ring
Even als bewijs vanuit een mooi verzameld galopje over de witte hekjes
heen springen?
thaollat schreef:ergenis 1
- Witte bandages mogen bij onderlinge wedstrijd.. stond er op mn protecol of DIE witte bandages wel echt nodig waren??!!
Tessie1981 schreef:Ik kreeg een 5 voor de middendraf met het commentaar 'mag' meer. Als hij meer mag, dan was hij goed genoeg, dus een 6 waard. Een 5 vind ik dat je erbij moet zetten 'moet' meer.
Verder geen hele rare dingen op mijn protocollen gehad, draag geen zwarte string in ieder geval haha
Raiza schreef:thaollat schreef:ergenis 1
- Witte bandages mogen bij onderlinge wedstrijd.. stond er op mn protecol of DIE witte bandages wel echt nodig waren??!!
Niet bij elke onderlinge wedstrijd mogen witte bandages. Ligt er maar net aan wat er afgesproken is.
Onze rijvereniging houdt vanavond een onderlinge wedstrijd voor de wedstrijdruiters (en eventuele toekomstige wedstrijdruiters) en daar wordt gewoon gereden alsof het een officiële wedstrijd is, dus volledig in (club)tenue, en zonder bandages.