Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
aerdenhout1 schreef:Ik denk dat de fout er in zit,is dat ze in de L1 is begonnen , maar daar niet de 10 winstpunten heeft gereden die ze normaal moet halen??? Als je n.l begint in de L 1 mag je niet na een winstpunt over naar de L2 maar zal je eerst je 10 punten moeten rijden!
aerdenhout1 schreef:En praat jij dan even gewoon!! Het zal best zo zijn dat de regel is veranderd! Fijn voor je CGJ12 dat jij helemaal volmaakt bent en geen fouten maakt! Ik ben door het antwoord van runningkawa in elk geval weer wat wijzer geworden!

. Óf ze is nooit 2x Z geweest (maar dan had ze ook geen groen licht gehad L2 te mogen starten), of van een keer de Z-klassering is het wp niet bekend (maar dan had ze óók al geen groen licht gehad voor 't L2) óf er is iemand errug in de war hier. Laatste lijkt mij het meest van toepassing in deze. CGJ12 schreef:Laat je niet ringeloren Karin.
Dit is een lülkoekverhaal waar iemand zich probeert in allerlei bochten te wringen om zich er uit te lüllen........
Bettine schreef:Charos schreef:Ponyresultaten tellen toch alleen mee als ze verreden zijn met een D of E pony?
Volgens mij niet hoor..
Ik ben ook versneld gepromoveerd met Tom, en heb geen brief gekregen (en ik was Z2 paarden, en Z1 met een C-pony).
aerdenhout1 schreef:Ik begrijp hem...mijn fout!!

talented schreef:Bettine schreef:Volgens mij niet hoor..
Ik ben ook versneld gepromoveerd met Tom, en heb geen brief gekregen (en ik was Z2 paarden, en Z1 met een C-pony).
Zeker weten van wel. Dit geldt alleen met een D of E pony !

. Katja schreef:Misschien hadden ze iets heel anders gezegd als je nog een keer gebeld had. Ligt er soms maar net aan wie je aan de lijn krijgt.