Evaluatie van JI - hoe bevalt het?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MJTulp

Re: Evaluatie van JI - hoe bevalt het?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 15:40

Voor de inventarisatie: hallo, ruiter & jury hier, maar omdat ik even geen lid ben van een vereniging en het vertik om contributie te gaan betalen om te mógen jureren (hej, I've got a life...), sta ik buitenspel. Daarnaast heb ik twee jaar ORUN, maar omdat het tweede jaar met afstand de slechtste opleiding was die ik ooit gevolgd heb - en ik nu al jaren wacht op een reactie op mijn 5 kantjes evaluatie Haha! - heb ik die derde fase maar niet gedaan. Lesgeven doe ik inmiddels ook niet meer, wel ben ik op een andere manier fulltime bezig met paarden, paardrijden, lesgeven, jureren....

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 16:04

kataklopje schreef:
Voor de inventarisatie: hallo, ruiter & jury hier, maar omdat ik even geen lid ben van een vereniging en het vertik om contributie te gaan betalen om te mógen jureren (hej, I've got a life...), sta ik buitenspel. Daarnaast heb ik twee jaar ORUN, maar omdat het tweede jaar met afstand de slechtste opleiding was die ik ooit gevolgd heb - en ik nu al jaren wacht op een reactie op mijn 5 kantjes evaluatie Haha! - heb ik die derde fase maar niet gedaan. Lesgeven doe ik inmiddels ook niet meer, wel ben ik op een andere manier fulltime bezig met paarden, paardrijden, lesgeven, jureren....

Ja. Het lag natúúrlijk weer aan de opleiding ........... zucht..... Ach gut

Maar dat jureren van je volg ik even niet meer............:

- "maar omdat ik even geen lid ben van een vereniging en het vertik om contributie te gaan betalen om te mógen jureren"
- "wel ben ik op een andere manier fulltime bezig met paarden, paardrijden, lesgeven, jureren"

Wat is het nu......... niet jureren, of "wild jureren"..... ? Verward

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 16:53

CGJ12 schreef:
kataklopje schreef:

Ja. Het lag natúúrlijk weer aan de opleiding ........... zucht..... Ach gut

Maar dat jureren van je volg ik even niet meer............:

- "maar omdat ik even geen lid ben van een vereniging en het vertik om contributie te gaan betalen om te mógen jureren"
- "wel ben ik op een andere manier fulltime bezig met paarden, paardrijden, lesgeven, jureren"

Wat is het nu......... niet jureren, of "wild jureren"..... ? Verward

Lips are sealed

MJTulp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-06 17:18

ah...verwarring!
Ik ben met goede cijfers voor de orun geslaagd, maar had wat feitelijkheden op te merken over de opleiding.

Ik heb tot januari dit jaar actief gejureerd. Ik was geen wilde, noch een milde jury.

En ja, van 9 tot 5 ben ik om een boterham te verdienen met alle facetten van de paardensport bezig. Ook jurering komt daarbij kijken, ook al zit ik dan zelf niet in de jurywagen.

Maar daar ben ik misschien wel weer toe over te halen....