Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mango13 schreef:Als ik jou was zou ik gewoon doenIk zou ook opkijken als ik iemand op een belg zou binnenkomen. Maar ook met respect. Want jij gaat wel op een belg een wedstrijd rijden
En er zijn niet veel die dat doen!
Fitzroy schreef:Waarom zou je daar respect voor hebben? Ik denk dan meer van: schoenmaker, houd je bij je leest.
Een B-proef kan iedereen starten, daar heb ik geen respect voor.
Evy schreef:Fitzroy schreef:Waarom zou je daar respect voor hebben? Ik denk dan meer van: schoenmaker, houd je bij je leest. Een B-proef kan iedereen starten, daar heb ik geen respect voor. Misschien heeft ze er respect voor omdat niet iedereen met een bels durft te starten
sjietaah schreef:Ik heb met een trekpaardmerrie, moderntype en 1.55 ook dressuurwedstrijden gereden.
jasmijn78 schreef:sjietaah schreef:Ik heb met een trekpaardmerrie, moderntype en 1.55 ook dressuurwedstrijden gereden.
En tot welke klasse ben je gekomen?
femskie schreef:(groninger is toch ook koudbloed??)
sjietaah schreef:Ik ben gestopt in de L2, vanwege dat ze toen toch weer een veulen kreeg.. Maar ze kon oefeningen tot de M..
Quarterh0rse schreef:Wat kunnen sommige mensen koudbloeden afkraken zeg
jasmijn78 schreef:sjietaah schreef:Ik ben gestopt in de L2, vanwege dat ze toen toch weer een veulen kreeg.. Maar ze kon oefeningen tot de M..
Tsja, iedereen zijn paard is thuis natuurlijk al tot op hoog niveau getraind. Maar het feit dat jij met een tinker van het moderne type op een onderlinge wedstrijd een L-proef hebt gestart vind ik niet direct een representatief voorbeeld voor de kansen/mogelijkheden van koudbloeden in de dressuur.
Fitzroy schreef:Hier is Nimber wel een goed voorbeeld van: zij vliegt met haar Groninger hengst Orbaldo II alle klasses door en rijdt nu alweer M2 met winst.
Dus ook met een Groninger kun je ver komen.