Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
GeJe schreef:Ook humor is de daadwerkerlijke route berekenen is wanneer ze denken dat je uit Assen komt, ongeveer dus 15 km heenweg had, maar die ochtend bijvoorbeeld uit Leeuwarden bent vertrokken....
chelsea82 schreef:...
Ruiters die heel ongeintresserd op hun pard zitten, geen geconcentreerde blik,geen glimlachje,helemaal niks.Het lijkt wel of ze er niks aan vinden.Totaal geen harmony aanwezig.
...
mhartog schreef:En hoe waarderen jullie het als iemand de proef uit zijn hoofd rijdt zonder zo'n schreeuwerd aan de kant? (sommigen, pff...) Ik bedoel, Anky Tankie rijdt een GP e.d. uit haar hoofd, zou je toch denken dat een B-proefje ook wel moet lukken.
KiWiKo schreef:misschien krom gedacht van mij hoor.......... maar als iemand tijdens het rijden van de proef kan zien wat de jury aan het doen is......... wat ben je dan aan het doen??? in iedergeval niet geconcentreerd je proef rijden

Citaat:Wat hebben die voor instructie die ze verteld dat ze wel op wedstrijd kunnen???
Weten die mensen wel wat dressuur is, is er nou niemand die ze kan tegen houden???
)Lusitana schreef:...."paard mag meer vlees op zijn bast" Dat vind ik te grof. (Ging trouwens om een dertigjarige anglo-arabische merrie, dus geen hij maar een zij)
Samsam schreef:Ik vind een dier wat geen goede fysieke conditie heeft (te mager, veel te vet) wel iets om rekening mee te houden in het cijfer voor verzorging, dat hoort er imo wel bij.
amondi schreef:Dan borduur je de naam van je paard en je eigen naam op je dekje, met een grote pijl erbij!
) Veel te vaak willen mensen sierletters en dan ook nog schuin: wat wil je nou? Duidelijk of gewoon wat gekriebel? Carol schreef:Ik ben dan een ruiter en geen Jury maar ik vindt het ook netjes om jezelf te melden, helaas heb ik een paard die erg schikkerig is, en als je met de buiten seizoen (m1) om de bak heen moet en de twee bakken liggen dicht op elkaar, durf ik het gewoon niet want ik wil namelijk niet voor de persoon die ernaast rijdt haar/zijn proef verpesten. Hoe zou ik dat op kunnen lossen. Maar ik heb inderdaad geleerd, dat je altijd meld bij de jury. Lijkt me inderdaad wel prettig als jurylid dat je zeker weet de je de juiste combinatie aan het jureren bent:-D

switchx schreef:
Wat ik wel leuk vind is als je aan het inrijden bent en de jury kan je zien en je hebt dan een erg vrolijk paard en je zit er zelf glimlachend op ook tijdens de bokken dat de jury lekker om je zit te lachen net alsof je een voorstelling aan het geven bent dat vind ik wel leuk

KiWiKo schreef:misschien krom gedacht van mij hoor.......... maar als iemand tijdens het rijden van de proef kan zien wat de jury aan het doen is......... wat ben je dan aan het doen??? in iedergeval niet geconcentreerd je proef rijden