(moest al moeite doen voor een broodje tussen de middag...)
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

en kreeg ook een bos bloemen. En we werden helemaal volgepropt met eten en drinken, ben wel 5 kilo aangekomen 
Melf schreef:Hier in de buurt zit een vereniging die met enige regelmaat van die 1-kilo-kaasjes uitdeelt onder de juryleden. Men mag dan zelf de smaak kiezen. Origineel en lekker denk ik zo.

Dus dan zouden ze het toch eerst in een plastic tas moeten stoppen
Angelo schreef:Alanta schreef:Enne, Karin, dat viel mij ook op met de Drentse, je kreeg een envelopje in handen gedouwd en dat was het, viel me wat tegen.
Daar stond dan die lekkere mosterdsoep tegenover moet je maar rekenen.
GeJe schreef:Heb meestal mijn eigen schrijver mee, maar idd de meeste keren worden schrijvers/schrijfsters overgeslagen en wordt er nog net geroepen : "eeuh... owh ja, jij ook bedankt hé?!".
Het gaat om het gebaar, maar een vereniging die iets origineels weet te verzinnen blijft beter in het geheugen hangen... altijd goed voor wanneer ze weer bellen/mailen.
De Friese een doosje Roches (volgens mij van dezelfde fabrikant als Mercimaar dat terzijde...). Heb de catering wel een luxer meegemaakt, maar had absoluut geen klagen.
haan schreef:Leuk die presentjes maar een vereniging is het natuurlijk niet verplicht te doen, hoewel ik uit de juryleden opmaak dat ze het haast wel verwachten.......
Ik ben zelf geen jurylid, wel eens schrijfster geweest en jury bij onderlinge wedstrijdjes en het grappigste wat ik eens heb gekregen was een meloen bij de blauwe ruiters het was hartje zomer en erg warm, wat is er dan lekkerder ??
(was het vorig jaar of het jaar ervoor alanta?)
viel je toen met die hitte niet van je stoel oversized??
Alanta schreef:Tja die oversized werd even niet goed toen he, dat weet ik nog wel
CD28 schreef:Wij geven meestal een fles wijn. Afgelopen wedstrijd kregen de juryleden wijn en een doosje chocola. Verder krijgen ze een mandje mee met broodjes, koeken, koffie en alles wat ze hebben willen (vragen we voor de tijd). Als we punten gaan halen vraag ik altijd of ze nog iets willen. (broodje, patat, noem maar op). Ook na het jureren vraag ik of ik ze nog iets kan geven. Verder natuurlijk de financiele vergoeding.
Ik vind de wijn eigenlijk wel saai onderhand maar ik weet niet zo goed wat ik anders zou moeten halen.
... Kijk da's denk ik dan (afgezien van de minder originele presentjes..) een organisatie waar het goed toeven is!
. Belachelijk toch!? Ik zorg dat ik optijd daar ben, dus beetje vroeg om te eten en kon 's avonds om 10 uur thuis nog een boterham met pindakaas eten......
.
.erleyne schreef:Ik vind het wel moeilijk om steeds iets te verzinnen, en soms heb ik het idee dat
bepaalde juryleden het er een beetje van nemen
.
Fitzroy schreef:Eet jij ook de hele week niet voor je moet jureren, CGJ ?![]()
erleyne schreef:Ik vind het wel moeilijk om steeds iets te verzinnen, en soms heb ik het idee dat
bepaalde juryleden het er een beetje van nemen