Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
amondi schreef:Wat denken jullie, ben ik een zwartkijker of zijn er idd legio vastgeroeste juryleden die niet mee kunnen komen met de vooruitgang?
Mies7 schreef:Als je steeds lag in de punten zit, dan scheelt er misschien echt wel wat aan je rijden...
Scara schreef:Iedereen wil wel een 8 of 9 als er iets heel goed gaat, die ik ook met veel plezier geef. Maar als je 3-en en 4-en gaat geven voor iets dat slecht is, vindt men dat eigenlijk te laag.
Scara schreef:Soms kun je het als jury gewoon niet goed doen. Het komt toch wel vaak voor dat ruiters toch denken beter te rijden dan ze eigenlijk doen.
Dat zijn dan vaak die mensen die commentaar hebben op de jury's.
Heb zelf een beetje de ervaring dat je in je punten hoger gaat zitten als het gemiddelde niveau lager is. Doe je dat niet dan zien mensen je als een fouten kijker, terwijl je soms erg veel moeite moet doen om nog iets goeds te ontdekken. Iedereen wil wel een 8 of 9 als er iets heel goed gaat, die ik ook met veel plezier geef. Maar als je 3-en en 4-en gaat geven voor iets dat slecht is, vindt men dat eigenlijk te laag.
Marije1984 schreef:De meeste jury hebben geen problemen met 4 en weg te geven, maar zetten daar bij een goed onderdeel ook weer geen 8 tegen over. Dat zijn voor mij de beste jury's die een 3 en een 8 naast elkaar durven te zetten als het idd verdiend is. helaas kan ik die jury's op nog geen 1 hand telen.
amondi schreef:
Voorbeeld: Gisteren in L'warden gehoord: ponyruiter krijgt -2 omdat hij het bordje A aan de verkeerde kant passeerde tijdens het rijbaan verlaten.
amondi schreef:Blijft een kluns van een jury. Zeker bij een pony.
Marije1984 schreef:Tja dat zie ik nog niet gebeuren helaas. Ik rijd nog geen jazz ofzo iets
Marije1984 schreef:Zoals eerder gezegd is mijn paard rijtechnisch perfect.
Marije1984 schreef:En karin wat jij nu opnoemt is geen 8 maar een 9 of zelfs een 10
Marije1984 schreef:Zoals eerder gezegd is mijn paard rijtechnisch perfect.