Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kelly_ann schreef:Hoe wordt er gewisseld dan? Bepaald de cursusleider dit, of mag je onderling wisselen en kijken welk paard je graag een keer wilt aanvoelen... (met name handig als je niet meer de kans hebt allle paarden even te kunnen rijden)

Maar je moet toch ook B springen +1 zijn?? want ik heb nog geen wp heb wel eens wedstrijden gesprongen maar ben nog nooit rondgesprongen
Dat moet ik er toch maar aan geloven dat ik een keertje moet springen
)
daffodil schreef:Voor al diegenen die zo'n moeite hebben met een ander op je paard, ga dan basisinstructeur doen, dan hoef je je eigen paard helemaal niet mee te nemen. Je moet alleen een paar keer een combinatie meenemen die redelijk dressuurt en een sprongetje kan maken! Simpel toch??
saffier schreef:Ik ga komend jaar her examen les geven doen... Ik had een 5... dus jah.... Ik heb ook alleen maar goede dingen gezien bij ons hoor.... Heb ook alle paarden een keer kunnen rijden, mijn paard werd ook voor het examen kreupel, heb een ander paard mee genomen (tevens ook tijdens 2 lessen) Daar hebben in totaal 4 andere mensen op gereden... Dus het normale aantal.... Ik heb er zelf ook enorm veel van geleerd, ik hoop natuurlijk wel dat ik komend jaar mn examen af kan ronden, maar zo niet heb ik nog steeds enorm veel geleerd....