Kelly_ann schreef:Leuk idee van dat (evaluatie) schriftjeEn dan gewoon iedere les even bekijken en aan de volgende meegeven?
ik had m zelf in de kantine op tafel liggen en zei dan aan eind van de les of iemand graag wilde of wees iemand aan (maar vaak stonden ze dan in een groep om de tafel om het blad in te vullen

Werkte veel uren achter elkaar dus dan kon ik pas aan eind van de dag zien wat er was opgeschreven. Werkte dan ook met een map met tabbladen voor de verschillende dagen, en dan dus duidelijk welk uur het was (en datum). Heb ook wel eens voor elke les een eigen tabblad willen doen, maar dat was mij teveel werk

PAUZES!!!! pfff praat me er niet van. Werkte officieel met lesuren van 9 tot 5. En dan werden er toch nog lesjes na gezet. Pauzes werden opgevuld, en had je wel ergens tussendoor pauze, dan moest je wel weer ergens helpen/meelopen/instructies geven etc.

Laatste jaren wel veel duidelijker pauze geëist want was gewoon niet vol te houden, en dan nog stond ik regelmatig tijdens een les, snel even een broodje weg te kanen

probleem was dan ook, halfuur wordt opgeslokt met iedereen helpen, en uur dan zat ik me stierlijk te vervelen