Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Frensie schreef:Scum als je 1 jury hebt die bijvoorbeeld B en L1 paarden doet en beide proeven, dan maak je toch gewoon 2 roosters met B en L1 paarden? Heb je toch geen 4 roosters voor nodig?
Frensie schreef:Dat zou balen zijn als het samenvoegen het niet meer doet... Maak er ook altijd gebruik van aangezien ik ook met 2 proeven zit en maar 1 bak.
Nicje87 schreef:Ik las dat iemand nergens kon vermelden dat de wedstrijd vol is.
Misschien is het een idee om het bericht op startlijsten aan te passen en het daarboven of in de naam van het bericht neer te zetten.
ponyparadijs schreef:Met het 'koppelen' van roosters is nu ook weel wat.
Samenvoegen hebben ze er uit gegooid.
Dus als ik tijdens het indoor seizoen een rooster maak heb ik 2 starts 2 lege plaatsen en zo verder.
Bij het andere rooster begin ik dan met 2 lege plaatsen en dan de 2 starts.
Voorheen kon je dat samen voegen en bij het maken van de startlijst stond dat er dan allemaal in.
Dat is niet meer mogelijk.
Koppelen houdt in dat het achter elkaar doet en wat jij zegt Scum kan wel
Want ik deed voorheen roosters 1 en 2 samenvoegen dan 3 koppelen aan 1 en samenvoegen met 4 en 4 koppelen aan 2.
Dan zat alles samen aan een bij dezelfde jury.
Maar met klasse B t/m M2 plaats ik regelmatig in 1 rooster samen.
Alleen met de Z en bij jury wissels maak ik een nieuw rooster
liberty schreef:Ga zo even mailen over het vol zitten. Kreeg wel de tip om de inschrijvingen op 0 te zetten, ja duh, dan ben je ook wel even bezig...
mylittlejoy schreef:....om er dan ná het invoeren van alle combinaties achter te komen dat de samenvoegfunctie is verdwenen en je blijkbaar nu zowel de eerste als de tweede proef in hetzelfde rooster moet plaatsen. *zucht*