Welke lesgever heeft ervaring met 'oortjes' (microfoon)?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tovandehoek

Re: Welke lesgever heeft ervaring met 'oortjes' (microfoon)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:38

1 met je paard, getest op wedtrijd en met les ...... aanrader hoor kennissen die een dure senheizer hebben na geprobeert te hebben ook een equiteacher besteld, is nu ook nog in de aanbieidng www.equiteacher.nl of www.oortjepaardrijden.nl

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-13 13:46

Dank je wel tovandehoek ik ga nog even nadenken (die ik nu heb werkt nog wel, maar niet zo ruisloos), aanbieding geld nog even zag ik dus heb nog eventjes de tijd.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 20:44

Ik heb de equiteacher zelf aangeschaft en gisteren voor het eerst gebruikt. Geweldig... Simpele bediening goede geluidstechniek en licht gewicht. Nu nog in de aanbieding en geen verzendkosten. Hoe het mij bevalt in de groepsles is nog even afwachten... Mijn 'juf' gilt nogal, maar ik kan m zachter zetten :))
Verkrijgbaar bij axhippo.nl aardige mensen en goede service tot nu toe.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-13 01:20

Ik heb ook de WHIS. Onwijs blij mee! Je kunt er ook de oortjes van je eigen telefoon opdoen. Bv. van de IPhone. Super makkelijk en voor sommigen nog fijner om me in twee oren te horen! :D

christel0908

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:44

Hier ook de whis, we zijn super tevreden, super service en goede prijs

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-14 14:36

Ook in de groepsles bevalt de equiteacher erg goed. Het enige (nadeel?) is dat ik het idee heb dat alle aanwijzingen voor mij zijn :D maar goed: achterover zitten, handen rechtop en doooor de hoek heen, zijn aanwijzingen die ik ook vaak te horen krijg.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-14 11:12

Ik heb ook eens gereden met de equiteacher, beviel me toen ook erg goed.

eriemens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 12:42

Rijden met oortje is heeeel fijn!
Alleen maar makkelijk (wij rijden in 25x60 bak).
Ik heb vrij kleine oren dus gebruik altijd een oortje met elastiek eromheen zodat het blijft zitten, mijn tip: het is aan te raden oortjes in verschillende groten aan te schaffen.

Peetstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 19:09

Ceetje_bokt schreef:
Ook in de groepsles bevalt de equiteacher erg goed. Het enige (nadeel?) is dat ik het idee heb dat alle aanwijzingen voor mij zijn :D maar goed: achterover zitten, handen rechtop en doooor de hoek heen, zijn aanwijzingen die ik ook vaak te horen krijg.
lol, is zo herkenbaar :j
Kijk en luister bewust wel es stukken mee bij lesgenoot, en omdat je alles hoort doe je inderdaad wel es dingen in je bv je houding die voor een ander zijn bedoelt.

Ik ervaar wel als nadeel dat ik minder goed hoor wie er achter of schuin naast me komt (op)rijden, en ik soms wel es een ander daardoor hinder.
Moet wat meer om me heen kijken in de groepslessen.
Voel vaak wel dat er iemand vlak bij me rijdt, maar dan zijn ze ook al dichtbij.
Ben ook geen plezier gebruiker van deze sets, maar heb em echt nodig ivm mijn gehoorbeschadiging.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-14 19:40

Peetstap schreef:
Ik ervaar wel als nadeel dat ik minder goed hoor wie er achter of schuin naast me komt (op)rijden, en ik soms wel es een ander daardoor hinder.
Moet wat meer om me heen kijken in de groepslessen.
Voel vaak wel dat er iemand vlak bij me rijdt, maar dan zijn ze ook al dichtbij.
Ben ook geen plezier gebruiker van deze sets, maar heb em echt nodig ivm mijn gehoorbeschadiging.

Daar heb ik geen last van, maar wij rijden figuren bij dezelfde letter en proberen de rijbaan verdeeld te houden door af te wenden als je te dicht op je voorganger rijdt. Ik gebruik m ook omdat ik hem echt nodig heb, helaas. Maar het is een verademing om geen moeite te hoeven doen om te luisteren en te verstaan wat er gezegd wordt. Aanwijzingen kan ik nu snel opvolgend omdat ik direct goed versta wat de instructie zegt. Paar weken geleden ook een proefje ermee gereden... Super!

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:17

Gisteren maar een Equiteacher set besteld bij axhippo.nl ben benieuwd hoe snel de levering is.

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 13:40

De mijne was er heel snel, volgens mij zelfs de volgende dag.

1metjePaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:00

Ik hoop het want dan kan ik hem gelijk gebruiken alleen doet de link in de bevestigingsmail het niet :-( .

XUlyssesX

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 14:13

Ceetje_bokt schreef:
Peetstap schreef:

Daar heb ik geen last van, maar wij rijden figuren bij dezelfde letter en proberen de rijbaan verdeeld te houden door af te wenden als je te dicht op je voorganger rijdt. Ik gebruik m ook omdat ik hem echt nodig heb, helaas. Maar het is een verademing om geen moeite te hoeven doen om te luisteren en te verstaan wat er gezegd wordt. Aanwijzingen kan ik nu snel opvolgend omdat ik direct goed versta wat de instructie zegt. Paar weken geleden ook een proefje ermee gereden... Super!

Heb je wedstrijd ermee gereden? Mag dat?

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 16:35

Ja, MAAR ik rijd f-proeven dan mag het. Het secretariaat moet dit wel vooraf melden bij de jury. Bij de Knhs mag het niet, tenzij je dispensatie hebt.