Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Sannnn schreef:Ik vind het inmiddels wel schandalig dat we nog niks gehoord hebben.. Wel de startpas factuur in de december al sturen.. Maar dit dan weer niet. Hoop dat die nieuwe cursus geen aanfluiting wordt, zonde geld anders.
. En aangezien je de cursisten van te voren niet kent.. 44Myrthe44 schreef:@ Daniellejody: dat weet ik, maar bij de vooropleiding moet toch ook al gesprongen worden? Dus dan begint mijn probleem daar al!
Helaas heb ik geen vriendinnen met paarden... En ik heb het graag van tevoren geregeld, straks schrijf ik me in en begin enthousiast aan de cursus, waarna blijkt dat ik van geen enkele cursist een paard mag lenen... En aangezien je de cursisten van te voren niet kent..
En nogmaals: weten jullie hoe vaak je een paard mee moet nemen om te springen? En kennen jullie misschien maneges/ stallen die paarden verhuren die je voor een avond mee mag nemen en met eigen trailer vervoeren?

PartoutZ schreef:Hoe vaak staat op de site van de KNHS
Of je voor je examen nog moet/wilt oefenen is je eigen keuze.
Je kan rechtstreeks examen doen, maar je kunt ook eerst de cursus volgen.
Deze informatie staat ook op de site van de KNHS