Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Remy schreef:Op een bordje schrijven en dat naar de jury omhoog houden?
gewoon voor de zekerheid. Maak een duidelijk leesbaar bordje, laat je voorlezer het omhoog houden, zodat de jury het kan lezen vanaf boven. Dan weet je zeker dat iedereen op de hoogte is. daffodil schreef:Ik vind ook echt dat TS er alles aan doet en gedaan heeft.....ik kan zo al drie locaties opnoemen waar ze als een malle kan gaan staan gillen maar ik het als jury nooit zou horen.!
daffodil schreef:Fitzroy, nooit in Leusden geweest?? Echt volstrekt onmogelijk om jezelf verstaanbaar te maken en wil je de reis vanuit het juryhok naar de bak maken, ben je gewoon een kwartier onderweg.
Ik had een deelnemer in de ring wiens moeder een oude proef voor stond te lezen, ik heb alles geprobeerd om me verstaanbaar te maken, maar niemand snapte wat de bedoeling was, dus uiteindelijk kon ze bij de derde keer verkeerd rijden, vertrekken......
Nobel01 schreef:[naam] schreef:ik heb het niet volledig doorgelezen maar hier mijn tip, welke misschien al eerder gegeven is.
Waarom loop je bij aankomst niet alvast naar de jury? Ik heb al tweemaal iemand aan mijn tafel gehad die kwam melden dat ze met een aanpassing reden.
Je kunt toch keurig op gepaste afstand wachten en zodra de proef afgelopen is even aankloppen?
De betreffende amazones stonden met hun startpas bij mij en gaven aan welke combinatie ze waren en met welke aanpassing zij reden.
Ik moest als één van de eerste starten.Ik heb de jury niet gezien omdat ik toen al op mijn paard zat(jury was tevens te laat).
Even naar de jury lopen gaat op deze lokatie niet omdat het juryhok boven zit en de trap buiten is.
ponyparadijs schreef:Waarom moet degene die rijdt hier zoveel moeite voor doen?
Ik ben van mening dat ze bij het KNHS regels moeten maken dat de jury dit soort dingen duidelijk weet voor aanvang van de proef.
Dus de taak van het secretariaat vindt ik dit meer.