Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
raket schreef:Ja klopt, maar ik weet niet of je dat ooit weleens hebt ingevuld maar daar hoor je nooit meer iets van terug.
Sussie85 schreef:raket schreef:Ja klopt, maar ik weet niet of je dat ooit weleens hebt ingevuld maar daar hoor je nooit meer iets van terug.
Hier wil ik als wedstrijdorganisatie even op inhaken. Dat je er nooit meer iets van terughoort is niet in alle gevallen waar. Wij hadden tijdens onze laatste indoor dressuurwedstrijd een incident met een ouder. Haar dochter werd uitgesloten nadat de pony er maar liefst 6x vandoor was gegaan tijdens de proef (jury was dus al coulant geweest, want eigenlijk had ze al veel eerder moeten stoppen). De moeder kon zich daar niet in vinden en stomde naar het juryhokje, waar ze vervolgens het jurylid de huid vol schold en een hoop bedreigingen uitte richting de jury. De ringmeester heeft de moeder uiteindelijk weggesleurd van de jury om verdere escalatie te voorkomen. Samen met de federatievertegenwoordiger is toen besloten om het hele gebeuren in te vullen op het wedstrijddocument van de KNHS. Zowel het jurylid, als de federatievertegenwoorder, als de ringmeester zijn daarna door de KNHS gebeld om alles in kaart te brengen. Met als gevolg dat de moeder een officiele waarschuwing heeft gekregen. In dit geval is er dus wel actie ondernomen vanuit de KNHS. Maar ik moet er wel bij zeggen dat het uitgebreid gedocumenteerd was in het wedstrijddocument.
Wat betrefd het gebeuren met Raket. Laat je niet ontmoedigen. Jij hebt het enige juiste gedaan en ik hoop dan ook dat je wel steun hebt gehad van het desbetreffende wedstrijdsecretariaat.
Relaxed schreef:Ik heb een vergelijkbaar geval gehad met een vader die in de kantine mij even duidelijk maakte dat ik er niks van snapte en die beste man is zelf notabene ook jurylid.. Heb er dus een klacht van gemaakt naar de KNHS en het op de wedstrijd al meteen ingevuld op dat document. Uiteindelijk heb ik 2 weken geleden pas eens een reactie gekregen (was in maart ofzo gebeurd) van de KNHS nadat ik voor de selectiedag voor de Z cursus in Ermelo was en het tijdens mijn gesprek aangaf. En mijn geval is de klacht tegen diegene ook enkel geregistreerd, mocht het zich nog eens voordoen.. De KNHS heeft hier dus blijkbaar niet een heel consequente manier van doen in.