we krijgen dus meer mee dan je denkt!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Anoeska27 schreef:Ik ben er wel eens van beschuldigd (helaas niet na de proef, maar later hier op bokt) dat ik een hele proef niet had gekeken. Dat had ik best, maar de amazone nam aan dat mijn schrijfster de jury was omdat zij ouder was. Dus niet te snel conclusies trekken zou ik zeggen. Ik kan overigens prima genieten van een broodje en toch de hele proef zien.
Sky_As schreef:Ik snap wat de TS bedoelt,
zo ken ik iemand die dat probleem ook had, alleen had haar man, die filmde, heel toevallig ook een paar keer ingezoomd op de jury.
die blijkbaar met hele andere dingen bezig was. deze vrouw kreeg ook geen winst, terwijl ze dat wel had verdiend.
Dit is naderhand naar de KNHS opgestuurd, jury heeft een waarschuwing gekregen. Ook heeft de KNHS toegegeven dat de proef zeker winstwaardig was.
Het gebeurt dus wel eens. Ik DENK (dus ik denk, spreek hier voor mezelf) vooral bij combinaties waarvan jury bij binnenkomst al niet overtuigd is.
Als iemand met een echte "krack" aankomt, motiveert het voor de jury's ook meer om te kijken dan wanneer er een gemiddelde boerenknol binnenkomt.
En ik weet dat ik het niet mag zeggen, maar goed, het blijven mensenogen...en zo werkt het nu eenmaal. Niet voor iedereen, maar voor sommige jury's nu eenmaal wel.
En zeg nu zelf, als er een lekkere vent langs komt lopen letten we toch ook beter op dan wanneer de oude opa langs komt lopen......
ps: betekent niet dat ik het goedkeur! ik vind dat iedereen gelijk behandeld moet worden, maar zo werkt de realiteit niet altijd.
linnie050 schreef:Hoiii
Ik ga mee op wedstrijd
rij zelf geen wedstrijden.
En zie het zelf ook regelmatig (vind het leuk om te leren hoe mensen rijden kijk dan in de kantine of naast de bak)
denk dan echt nemen ze het wel serieus?
Of ze geven mensen goede punten die hun paarden naar beneden trekken en met de sporen overdreven zitten te porren.
Die ruiters zitten hun paard in de weg ze doen het paard pijn maar worden beloond....
Denk ik echt zijn ze blind als ik dan de punten of coupons van die mensen bekijk.
(klopt ik ben niks nieuwsgierig)
vonneke schreef:linnie050 schreef:Hoiii
Ik ga mee op wedstrijd
rij zelf geen wedstrijden.
En zie het zelf ook regelmatig (vind het leuk om te leren hoe mensen rijden kijk dan in de kantine of naast de bak)
denk dan echt nemen ze het wel serieus?
Of ze geven mensen goede punten die hun paarden naar beneden trekken en met de sporen overdreven zitten te porren.
Die ruiters zitten hun paard in de weg ze doen het paard pijn maar worden beloond....
Denk ik echt zijn ze blind als ik dan de punten of coupons van die mensen bekijk.
(klopt ik ben niks nieuwsgierig)
Tis nog jammer dat jij geen jury bent!
Het viel mij toen op, ik keek even naar het juryhokje en de jury kón het gewoon niet zien
Maarja, er stond gewoon een 6, dus je punten worden er niet anders van als je de rest netjes rijd! Maar het is wel apart daar, aangezien je meer dingen moet doen in die hoek (denk aan inzet gebroken lijn)
). Ik moet dan lachen om mijn punten en evalueer zelf hoe ik gereden heb
Ik dien geen klachten oid in, maar eigenlijk zou het natuurlijk niet moeten kunnen, zeker niet in het Z waar onderdelen zo kort achter elkaar komen dat hele lijnen overgeslagen worden en in het wilde weg gepunt
(Pony wisselt in contragalop en dan eenvoudige wissel om het op te lossen -> 7)x_Milou schreef:Ik zie dit ook wel eens (ofja, mijn moeder ziet dit, ik let daar niet op). Ik moet dan lachen om mijn punten en evalueer zelf hoe ik gereden heb
Ik dien geen klachten oid in, maar eigenlijk zou het natuurlijk niet moeten kunnen, zeker niet in het Z waar onderdelen zo kort achter elkaar komen dat hele lijnen overgeslagen worden en in het wilde weg gepunt
(Pony wisselt in contragalop en dan eenvoudige wissel om het op te lossen -> 7)
Hier heb ik het dan wel over jurys die niet gestoord worden door een hokje of een schrijfster die het nog niet lukt maar gewoon doodleuk in hun boekje zitten te turen.
Niobe schreef:x_Milou schreef:Ik zie dit ook wel eens (ofja, mijn moeder ziet dit, ik let daar niet op). Ik moet dan lachen om mijn punten en evalueer zelf hoe ik gereden heb
(Pony wisselt in contragalop en dan eenvoudige wissel om het op te lossen -> 7)
Hier heb ik het dan wel over jurys die niet gestoord worden door een hokje of een schrijfster die het nog niet lukt maar gewoon doodleuk in hun boekje zitten te turen.
Hoe weet jij dan of ze terwijl ze in het boekje "turen", ze niet ook tegelijk naar jou kijken? Ik bedoel, ik lees ook heel makkelijk een boek terwijl ik tv kijk