Jury: aftrek bij kleurige kleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

x_Layla_x

Re: Jury: aftrek bij kleurige kleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-11 12:23

Ik ben wel benieuwd naar zo'n roze verschijning dan eigenlijk. Iemand een foto? (van het totaalplaatje)

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:15

Ik ga heeeel misschien onderlinges rijden dit jaar... :P
Ik kies dan voor: Mijn grijze dekje met roze randje, grijze rijbroek en zwart jasje. Tuig is zwart, hoofdstel is met roze onderlegd. Vind zelf grijs ook mooier staan op een witte pony....
En dan maar zien wat de punten worden :D

Roxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 10:44

blingpiggy schreef:
Ik ga heeeel misschien onderlinges rijden dit jaar... :P
Ik kies dan voor: Mijn grijze dekje met roze randje, grijze rijbroek en zwart jasje. Tuig is zwart, hoofdstel is met roze onderlegd. Vind zelf grijs ook mooier staan op een witte pony....
En dan maar zien wat de punten worden :D

Zolang het bij onderlinge wedstrijden is zal het geen probleem zijn, maar hou er rekening mee dat op officiële wedstrijden een grijze rijbroek niet is toegestaan.

blingpiggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 19:28

[/quote]

Zolang het bij onderlinge wedstrijden is zal het geen probleem zijn, maar hou er rekening mee dat op officiële wedstrijden een grijze rijbroek niet is toegestaan.[/quote]

Weet ik ;) Mocht ik ooit fanatieker worden dan komt er wel een witte :D

carmab

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 19:32

Dat de meeste juryleden dat doen betekent nog niet dat dat dan ook juist is. Als er standaard van een 8 uitgegaan wordt en bij nog beter een 9 wordt gegeven of bij slechter een (veel) lager cijfer is dat natuurlijk geen punt. Ik kreeg echter de indruk dat er standaard een 7 werd gegeven, zonder dus onderscheid te maken oftewel zonder er echt naar te kijken. Er wordt immers voor de gangen ook niet aan iedereen hetzelfde cijfer gegeven.

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-11 22:54

Moderatoropmerking:
Om dit geen verzameltopic te laten worden van verschillende sets waarmee iedereen rijdt heb ik die berichten verwijderd. Willen jullie hieraan denken in het vervolg :)