papagroom schreef:Het grootste verschil is naar mijn mening ,dat je met kinderen te maken hebt en niet met volwassenen....ik zeg ook absoluut niet dat het niet terecht was maar sneu was het wel,en vraag me af wat jullie in deze situatie zouden doen...bdankt voor je antwoord overigens TS
Kinderen beoordeel je niet anders dan volwassenen.
Want als ze dan in de grote boze mensenwereld komen en bij de paarden starten, dan snappen ze het ineens niet meer...
Regels zijn er voor iedereen..
Wat betreft jou vraag Relaxed.
Als er idd verder geen storingen ed in de overgang naar het halthouden toe zijn dan komen je uit op een 3.
Tevens, als ik jou uitleg goed begrijp, zal voor het achterwaarts ook een onvoldoende gescoord zijn.
Het halthouden is niet getoond, paard stormt ( voor de hulp ?) achterwaarts...
Maar dan hebben we het ook over een dochter van 20+..
Nou sta ik wel sterk in mijn schoenen, maar vind het niet normaal dat iemand die zelf notabene ook jurylid is zo tekeer gaat..
Soms heb je idd combi's daarbij is het het allemaal nét niet en dat is heel moeilijk om daar bij ieder onderdeel iets bij te zetten (het gaat niet fout, maar er mist ook net teveel). De zogenaamde 6-jes combinaties.. Bij zulke combi's zet ik er vaak een algemene opmerking bij..