) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) colette_007 schreef:**Zijn de cursussen trouwens op een locatie? (per provincie/district) of elke keer op een andere (in de provincie)? En hoeveel dagen/avonden zijn het eigenlijk)
) opgestuurd.
Ben nooit zo van de hele lange verhalen
jury schreef:Ik ga me opgeven voor Z cursus. Moet nog wel "even" een puntje rijden in het Z2. Had dit eigenlijk al opgegeven omdat ze in maart aangeven bij examen M dat er geen Z cursus meer gegeven zou worden.
AmonRe schreef:jury schreef:Ik ga me opgeven voor Z cursus. Moet nog wel "even" een puntje rijden in het Z2. Had dit eigenlijk al opgegeven omdat ze in maart aangeven bij examen M dat er geen Z cursus meer gegeven zou worden.
Je hebt er zin in! Je hoeft dus niet eerst 2 jaar M jury te zijn. Jammer zeg, heb nog niet genoeg punten, ben nog maar 3 x gestart in het Z. Succes!

Ben je er meteen vanaf
en tijd, maar aan de andere kant denk ik dat ik daar dan beter nog even mee moet wachten in verband met mijn leeftijd, op vreemde plaatsen uit de buurt denken ze nog regelmatig dat ik kom schrijven, haha!! Dus dan is het de komende jaren t/m M2 jureren. En over een paar jaar pas 'door'.