Daar kan ik dus helemaal niks mee.
Gelukkig wist ik zelf beter en de mensen aan de kant ook, niet dat ik niet baalde hoor, kon wel janken
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
raket schreef:Lusitana, omdat het merendeel van de jury's wel correct punt. En de excessen gelukkig maar klein zijn.
Een onzuiver paard, wat verkeerd aangaloppeerd, tegen de hand is en 2 winstpunten in een Z-proef krijgt dat is geen kwestie van smaak, dat is een kwestie van slecht jureren.
JoycexLynn12 schreef:Ik had het vandaag.. Mijn L2 debuut en ik heb nog nooit zo onwijs fijn en ontspannen gereden.. 171 punten en bij 4 dingen commentaar.
Gelukkig wist ik zelf beter en de mensen aan de kant ook, niet dat ik niet baalde hoor, kon wel janken
Daisies schreef:Wij hebben in onze regio wekelijks een jury in het Z die geschorst is in een andere regio in Nederland. Daarom staat hij hier op de camping en jureert wekelijks. Ik zal me niet uitlaten over hoe ik vind dat deze beste man jureert. Maar het feit dat hij in een andere regio niet meer mag jureren is toch vreemd?
Tjuppie schreef:JoycexLynn12 schreef:Ik had het vandaag.. Mijn L2 debuut en ik heb nog nooit zo onwijs fijn en ontspannen gereden.. 171 punten en bij 4 dingen commentaar.
Kijk, en hier kunnen wij dus ook helemaal niets mee.
Citaat:Ik heb ooit op 1 wedstrijden 2 proeven 179 gereden. Ik was reuze tevreden. Ik had commentaar waar ik echt wat mee kon en mijn paard was erg afgeleid door landbouwwerktuigen in actie naast de ring, ik was blij dat ik haar redelijk door de poref kon loodsen en dat mijn gevoel en jurycommentaar bij elkaar lagen.
Zo ga je met een goed gevoel weg en als je bij zo'n jury winst heb, dan weet je dat het terecht is.
Ik heb hier ook een aantal jury's waar ik graag bij rijd, omdat ze eerlijk, kritisch, maar ook positief durven zijn.
JoycexLynn12 schreef:Tjuppie schreef:Gelukkig wist ik zelf beter en de mensen aan de kant ook, niet dat ik niet baalde hoor, kon wel janken
Kijk, en hier kunnen wij dus ook helemaal niets mee.
daffodil schreef:Jammer dat hier toch reacties komen van starters die vinden dat ze onterecht beoordeeld worden zonder dat duidelijk is of de hele categorie absurd gepunt.

Tjuppie schreef:Ik ben toch ook wel benieuwd of de mensen die hier het meeste commentaar geven, zelf ook jurylid zijn? Want anders krijg je zulke gekleurde beelden en een hoop geklaag om niks.
@raket; dat kan ik me voorstellen ja. En ik vind je verhaal ook wel herkenbaar.
@femiaans; fijn dat je dan wel alle 'jongere' juryleden over één kam scheert![]()
Vergeet nog altijd niet dat je als jurylid ook wel echt eens 'troep' in de ring krijgt, waarbij je je afvraagt waarom zo iemand in godsnaam op concours gaat. Denken jullie dat het leuk is om daar verliespunten aan te geven? (Buiten dat ik natuurlijk een voorstander van positief jureren ben, dat staat vast).
JoycexLynn12 schreef:Wij hebben een jury die makkelijk een 3 durft te geven maar ook echt een 8! Respect voor zulke jury's.
maar goed ik rijd eigenlijk altijd de grote(re) wedstrijden (met prijzengeld)