Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
judithh schreef:talented schreef:Ik doe het ook niet (graag) maar soms ontkom je er gewoonweg niet aan
Dit is onzin...tuurlijk kun je het voorkomen. Ik weet waar mijn lesklanten starten en zij weten waar ik jureer, mocht het onverhoopt toch voorkomen dat er een lesklant op de startlijst staat dan jureer ik niet of mijn leerling start HC, Dit alles in overleg met de vereniging en leerling. Het is in al die jaren bij mij 1x voorgekomen en toen heb ik samen met de vereniging een andere jury geregeld.
Door het wel te doen overtreed je de regels en je kunt er een hoop gezeur mee krijgen.
Ik ben het eens dat het bij de subtop regelmatig gebeurd, maar ik ga mijn billen niet branden
Roxx schreef:Ik heb een reactie van de KNHS op mijn vraag over wanneer het een eigen leerling is. Zij geven aan dat een enkele keer een invalles of een clinic hier niet onder valt. Zij hanteren geen keiharde grens, maar vinden tot 4 à 5 keer per jaar een invalles aan dezelfde leerling een beetje de grens. Zij gaan er van uit dat iedereen hierin zijn eigen verantwoordelijkheid neemt. Vandaar dat het niet expliciet in de reglementen staat vermeld.
Zooist schreef:daffodil schreef:Bijzonder....want dan gaat zo iemand dus volledig voorbij aan de regelgeving. Dan ben ik nog steeds erg benieuwd of je hierover een klacht kunt indienen en of de KNHS er dan iets mee doet.
Die doen er dus wel wat mee
judithh schreef:Roxx schreef:Ik heb een reactie van de KNHS op mijn vraag over wanneer het een eigen leerling is. Zij geven aan dat een enkele keer een invalles of een clinic hier niet onder valt. Zij hanteren geen keiharde grens, maar vinden tot 4 à 5 keer per jaar een invalles aan dezelfde leerling een beetje de grens. Zij gaan er van uit dat iedereen hierin zijn eigen verantwoordelijkheid neemt. Vandaar dat het niet expliciet in de reglementen staat vermeld.
Staat er wel degelijk in...algemeen wedstrijd reglement, artikel 11, lid.3...of bedoel je het feit dat waneer iemand wel of niet als lesklant wordt gezien?