Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
caro29 schreef:Ik geef het gewoon aan dat het per 1-4 20 euro per dagdeel is. Heb wel het idee dat veel verenigingen nog niet op de hoogte zijn.
Ook zijn er juryleden die van mening zijn dat zij meer mogen vragen per dagdeel.
Fitzroy schreef:Ik heb wel een hekel aan van die kant-en-klare envelopjes waar de kortste route berekend is ipv de snelste.

caro29 schreef:Ik had vandaag ook een declaratieformulier gehad met daarop nog het bedrag van E15. Heeft het wel in P&S gestaan? Heb het veranderd en uitgelegd dat het per 1-4-11 was veranderd. Organisatie wist het niet.
kleinvosje schreef:caro29 schreef:Ik had vandaag ook een declaratieformulier gehad met daarop nog het bedrag van E15. Heeft het wel in P&S gestaan? Heb het veranderd en uitgelegd dat het per 1-4-11 was veranderd. Organisatie wist het niet.
Ja, daar heeft het ingestaan, volgens mij. Daarbij krijgen de wedstrijdsecretariaten dit soort wijzigingen ook gewoon door via de digitale nieuwsbrieven, denk dat het gewoon een beetje luiheid is door maar te zeggen dat ze het niet wisten...