Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
chocobroodje schreef:We hebben het over Z nivo mensen kom op he, dan mag je toch verwachten dat iemand correct afgroet? Stijgeren en ander verzet dan hoor imo niet in een Z proef thuis.
daffodil schreef:Nou het komt wel voor hoor en nog veel meer andere dingen die jij niet in een Z proef vindt thuishoren. Maar dat is de vraag niet, hoe punt je die dan?
Ik concludeer uit jouw berichten dat je zelf geen jury bent, klopt dit?
chocobroodje schreef:Nee ik ben geen jury nee. Maar dat maakt toch niet uit? Feit blijft dat dit een dikke onvoldoende is en of het nou een 2 of een 3 moet zijn..

chocobroodje schreef:Ik zeg absoluut niet dat er niks mis mag gaan maar je mag toch wel meer verwachten dan een L proefje. Maar goed het is duidelijk dat ik hier geen mening over mag geven dus wens ik je heel veel succes met je verdere proeven

Lielle schreef:in een L proefje wordt er bv al niet gevallen over het progressieve stuk in de overgang. En wsl kom je dan nog wel op een 6 uit, ik zou zelf dan niet zo enorm hard vallen over het achteruit bijsluiten aangezien het er verder zeker niet verkeerd uitziet.
Sjuimpje schreef:Ik kom op een vier uit, naast wat er al genoemd is staat het paard al met al nog geen 2 seconden stil wanneer de afgroetzwaai anex beloning gemaakt wordt. Dat de amazone het zat was kan je goed zien, dat laatste onderdeel lijkt echt afgeraffeld te worden.