Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urielle schreef:Het is niet per se voor de onervaren ruiter Suzanne, hij stelde alleen geen toelatingseis qua niveau (en stelde dat de minder ervaren ruiters vaak gemakkelijker leren dan de ervaren omdat er nog geen aangeleerde verkeerde automatismen in de weg zitten die afgeleerd moeten worden)
Vragen konden per mail gesteld
Jolieka schreef:Ook ik was op de bijeenkomst.
(Mede dankzij Kaatje)
En of het echt flink veel geld is, dat vind ik eigenlijk niet. Zelf ben ik wel gewend aan "hogere" lesgelden en voor mij is het dan ook redelijk normaal om rond de 60 tot 80,- per les (45 min/uur) te betalen. (En uiteraard zijn er zat mensen die zelfs meer vragen zoals door enkele van jullie ook al vermeld.)
Bij dhr. Swaab zit het paard er ook bij he? En voor het ter beschikking stellen van een paard betaal je uiteraard ook!
Dus tja, dat het wat duurder is vind ik wel begrijpelijk.
Ik denk ook, mede door dat leerpaard, dat je er onwijs veel van kunt leren.
Dus ja, ik ga me zeker opgeven!
michele schreef:Jolieka schreef:Ook ik was op de bijeenkomst.
(Mede dankzij Kaatje)
En of het echt flink veel geld is, dat vind ik eigenlijk niet. Zelf ben ik wel gewend aan "hogere" lesgelden en voor mij is het dan ook redelijk normaal om rond de 60 tot 80,- per les (45 min/uur) te betalen. (En uiteraard zijn er zat mensen die zelfs meer vragen zoals door enkele van jullie ook al vermeld.)
Bij dhr. Swaab zit het paard er ook bij he? En voor het ter beschikking stellen van een paard betaal je uiteraard ook!
Dus tja, dat het wat duurder is vind ik wel begrijpelijk.
Ik denk ook, mede door dat leerpaard, dat je er onwijs veel van kunt leren.
Dus ja, ik ga me zeker opgeven!
Als je het over 30 lessen zou kunnen uitsmeren vallen de kosten zeker mee, maar om dat in 1x te moeten betalen is het dan best wel weer een hoop geld.
Maar het grootste struikelblok zou voor mij de tijd zijn (overdag en doordeweeks), dat is dan niet haalbaar voor mij.