Zou je alsnog kunnen afzeggen mocht de lokatie je tever zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
miep1979 schreef:Ook ik heb hem binnen.
Wat ik alleen jammer vind is dat er geen lokatie's vermeld zijn.
Met alle respect voor de IL moest ik naar Ede en waren ruim een uur onderweg en dat gaat me net iets te ver.........
Maar ik ga morgen de boel invullen
daffodil schreef:Zeg, niet klagen he, het was best gezellig!
Oh en dat afzeggen kun je doen maar hou er wel rekening mee dat je dan een volgende keer wellicht niet uitgenodigd wordt! Overigens kun je er rustig rekening mee houden dat de M cursus niet vlakbij is, dat was ie de laatste keer ook niet......
zeker was het gezellig maar zeg nou zelf het was wel idioot ver en ook nog eens garantie tot file 
Ik vind het heel goed. Tis al spannend om op gesprek te gaan enzo met het gevoel dat je je moet bewijzen, dat het iets rust zal geven als je van te voren weet wat je mag verwachten.
Meer kan je er niet aan doen denk ik. 

miep1979 schreef:Heeft iemand de brochure binnen hand bereik.
Er stond een datum in mocht je doorgaan e.d. dat je naar een bijeenkomst zou moeten, ik meen dat dit 16 oktober was, kan iemand dat nakijken? IK wordt nl gevraagd om te jureren die datum en voor ik toezeg wil ik het ffff checken
Talishe schreef:Ik heb mezelf opgegeven voor de IL opleiding. Denk niet dat ik geselecteerd wordt, ben net 21 en ben net M1 met 2 wp. Denk dat ze dan gauw kiezen voor iemand met meer ervaring, of niet.
Ik heb wel een redelijke motivatiebrief geschreven denk ik zelf.
Ik had wel ook met een pony Z2 gereden..