Half uur voor en half uur na het jureren wordt doorbetaald!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 11:55

Het is toch helemaal geen punt als de jury's de tijd vergoed krijgen die ze er ook werkelijk (in functie) zijn geweest? Meestal vraag ik de jury's zelf wat ze vinden dat ze moeten krijgen en daar ga ik niet ingewikkeld over doen. Naast de geldelijke vergoeding gaat er ook altijd een attentie mee, daarnaast krijgen ze ook altijd genoeg hapjes en drankjes.
ALs je een wedstrijd goed organiseert dan kun je er inderdaad geld aan over houden wat je dan weer terug kunt laten vloeien in je vereniging. Zolang de wedstrijden iets opleveren kun je de contributie handhaven en hoeven de startgelden niet omhoog. Tegelijkertijd kun je iets terug doen voor de leden middels het organiseren van clinics e.d. Je kunt je investeringen doen, bijvoorbeeld nieuwe dressuurringen, hindernismateriaal, geluidsinstallatie, onderhoud juryhokken, onderhoud trekkers/vlakkers etc. etc. etc. Ik denk dat de meeste verenigingen meer kostenposten hebben dan men beseft, neem bijvoorbeeld de telefoonkosten die gemaakt worden om jury's te vinden voor de wedstrijden. Je doet soms wel 10 gesprekken om 2 jury's in te kunnen plannen :).

Qizz

Re: Half uur voor en half uur na het jureren wordt doorbetaald!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-10 22:52

kan dat tegenwoordig niet per mail?
ik word altijd per mail benaderd (maar besef trouwens ook wel dat niet iedereen zn mail dagelijks nakijkt)

Alanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-10 23:17

Ik denk dat deze regel nog niet bij alle verenigingen is doorgedrongen. Ik krijg nog steeds afspraakbevestigingen waarbij een deklaratieformulier zit die je in moet vullen en VOORAF bij het ecretariaat moet indienen. Met de nieuwe regel kan dat toch niet, ze weten van te voren toch niet precies hoelang je ergens bent.
Tis een stap in de richting, maar ik vind dat ze de vergoeding gelijk moeten trekken met de FNRS tarieven

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:03

Ik kreeg zondag 17.50 want volgens de mevrouw van het secretariaat was de dagdeel vergoeding omhoog gegaan?

Heb gezegd dat het mij niet bekend was maar dat ik ook niet klaagde :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:17

Teegee, heeft ze er niet gewoon een half uur bij gedaan?

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:19

Denk het niet want het waren maar 14 combi's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:23

En die heb je allemaal 1 keer langs je raampje gehad? Dan was 15 euro + reiskostenvergoeding wel genoeg geweest denk ik. Maar je hebt het gemeld en ze wilden het echt graag aan je geven, dan kan je er weinig meer aan doen :).

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-10 10:37

Ja 1 keer, was zo klaar.
Haha ja heb gemeld dat het volgens mij niet zo was maar ze wouden het graag geven :+