Paard komt er maar een voor in aanmerking. Devdan is te klein, Wrangler laat zich niet rijden door anderen en daar mag ook niemand anders op, Future is niet ver genoeg en daar gaan andere ruiters ook niet blij mee zijn want die is niet altijd even braaf, dus dan blijft de schimmel over. Z2 dressuur, makkelijk na te rijden en een beetje gevoelig maar wel heel braaf, dus die moeten anderen echt wel rondgestuurd krijgen. Alleen dat springen he..
Misschien dat ik anders beslis om eerst in te schrijven voor L-jurylid en het jaar erop de instructeurs maar doe. Maar goed, ik zal eens zien hoe ze zich laten oppakken en of mijn onderkant zwaar gehavend gaat zijn na de bevalling. Vorige keer zat ik er na 2 weken weer op, dus als ik nou snel beval en snel werk maak van het springen, wie weet. En zelf ook springlessen neem dan, want ik zou niet weten wat ik moet zeggen als ik les moet geven eerlijk gezegd.

Ik ben er bijna 100% zeker van dat ik de dressuurrichting ga pakken, omdat dat wel de richting is waarin ik al regelmatig les geef en ook in verder wil gaan.
Maar dan zat ik alleen zelf op mijn paard.