lesgeven met deze hitte

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-09 19:05

Ik vervang bij weer dat niet geschikt is om in te rijden/ trainen (te warm, zoals vandaag, of te koud) de les voor een theorieles. Komt een paar keer per jaar voor. Tuigkennis, anatomie, voedselkennis, dat soort dingen. Daarbij gaan we het paard eens lekker uitgebreid wassen. Iedereen blij.

Heb dat trouwens ook aangegeven bij mijn lesklanten, ze wisten dus van te voren dat er met dit weer geen rijles is, maar een alternatieve les.

daffodil

Re: lesgeven met deze hitte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 08:32

Uiteindelijk hebben er zoveel op het laatste moment afgezegd dat ik in plaats van drie slechts één les had, heb de sproeiers aangezet en ze het eerste kwartier onder de sproeiers laten rijden.

Ook volwassenen kunnen erg veel lol met water hebben bleek gisteren!!!

Zoefff

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 09:23

Tja wie heeft er met dit weer geen lol met water!!
Nadeel vind ik altijd dat als ik mijn paardje nat heb gemaakt het lijkt dat hij juist extra warmte aantrekt met zijn zwarte haren!

Retlaw

Re: lesgeven met deze hitte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-08-09 10:12

ze mochten mij gister nog natgooien, nou dat was wel ongeveer het leukste van alles geloof ik

Nob4enIk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-09 09:57

Jaa idd.

Gewoon lesgeven al is het heet.
De mensen op de paarden/pony's hebben het veel zwaarder dan degene die lesgeeft!!!!
Jij kunt nog lekker in de schaduw gaan staan enzo!
Spelletjes met water zijn altijd super leuk!
onbewust ben je toch bezit met je evenwicht!! :D