Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

_rainbow_ schreef:In de B moet je ook gewoon goed kunnen aanspringen..
Je voerde het gevraagde niet goed uit, dus ik vind een onvoldoende terecht.
anyway) bij de basis hoort ook juist kunnen aanspringen. Als je hier een voldoende op had gekregen terwijl je paard niet correct aansprong, kom je jezelf straks echt wel tegen. En als jij een 5 of 6 had moeten krijgen terwijl je niet correct aansprong, wat had iemand moeten krijgen die wél correct aansprong? want een 5 en 6 behoren tot de voldoendes, en als je niet correct aanspringt heb je (in mijn ogen) je paard op dat punt niet goed voor elkaar, en zou je daar ook problemen mee krijgen in de hogere klasses. carmab schreef:een 5 is voldoende maar als je alleen maar vijven haalt kom je nooit een klasse hoger. Maar die discussie is al vaker gevoerd. Voor een b-paard dat direct en kort hersteld wordt in de goede galop is een 4 in mijn ogen echt te laag, het moet natuurlijk geen rommeltje zijn waarbij het paard uiteindelijk min of meer per ongeluk in de goede galop "terecht komt".

Mallodie schreef:Vind het ook wel wat overdreven hoor... Als je vrijwel direct en correct herstelt en de rest van de oefening goed doet..? Dus alles draait om het aanspringen als ik jullie hier zo hoor? Want als het aanspringen fout is dan heb je een verdiende 3.