Op dit moment zou ik liever geen les willen hebben van iemand die jonger is dan ik. Als ik ouder ben en de instructrice ergens in de twintig is, zou ik dat geen probleem meer vinden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(das toch de goede uitdrukking??:P) 

itsmi schreef:Ik denk dat het van de leeftijd die je zelf hebt afhangt. Met mijn 19 jaar, zou ik geen les willen hebben van iemand die jonger is dan ik, omdat die gewoonweg nog niet genoeg ervaring (zou) kan hebben! En ik dus meer nodig heb dan alleen maar " ogen op de grond".
Maar als je zelf al "ouder" bent, 25/30+, dan kan ik me voorstellen dat het dan niet meer uitmaakt, aangezien iemand van in de 20 wel de benodigde ervaring zou kunnen hebben.
Denk dat daar het hele eieren eten ligt(das toch de goede uitdrukking??:P)

)
.crossmonster schreef:Ik ben zelf 30 en mijn huidige instructrice is iets van 43.
Ik moet wel bekennen, dat ik toen ik op zoek was naar instructie, ik eerst vroeg naar de leeftijd, ik wil zelf geen les van een broekie van 20, dit omdat ik zelf de nodige ervaring heb.
En ik dus iemand wil met meer ervaring.
En mijn huidige instructrice is super.
Maar ik heb dus wel geselecteerd op leeftijd.
Maar ik vind dat het dus wel er vanaf hangt wat je eigen ervaring is.
Ben je beginnende of minder ervaren, dan vind ik het niet vreemd als je les krijgt van iemand die vers zijn diploma's heeft