Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Moesten van hand veranderen in middendrag (in de B) dus ik wil haar aanndrijven voor de middendraf gaat ze stilstaan midden op de diagonaal!!! Ik drijven drijven maar mevrouwtje bleef staan
Instructrice stond te kijken en vader las voor! Vroeg papa moet ik helpen?? Ik nee blijf jij maar staan, komt mijn instructrice aan de rand van de bak (was wel buiten, maar weet niet hoe je het anders moet zeggen
) Schut een beetje met haar paraplu (het regende keihard
) en mevrouw zet vrolijk een drafje in en we konden weer verder
Ik was echt drijfnat na de proef en kon er eigenlijk wel om lachen later dan
had iets van 169 punten en het stomme was nog dat ik in de andere proef precies het aantal punten had terwijl ze daar niet een keer is stil blijven staan
Mijn instructrice vond het niet terecht de punten maar ach... (van de 2e proef) De volgende keer beter
Ze heeft het trouwens nooit meer gedaan, was 1 keertje en nu staat ze nooit meer zomaar stil, behalve bij een buitenrit
Daantjuh88 schreef:Ik heb ook 1x over in een Z2 proef 2x over een 0 gehad!! Ik reed de keertwendingen op de verkeerde lijn en kwam er pas achter toen ik ze allebei al gedaan had!! Gewoon gelachen en doorgereden, dus wel 2x een 0 en ook volkomen terecht!
Daar en tegen gaf de jury mij ook een paar x een 9!! Dit soort jury's waardeer ik