Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
AprilSchat schreef:Iemand misschien ervaring met Bea Aalbers?
Ik heb gehoord dat zij ook heel fijn les geeft, maar ik zou ook wel graag willen weten wat ze per uur vraagt..
Margje schreef:AprilSchat schreef:Iemand misschien ervaring met Bea Aalbers?
Ik heb gehoord dat zij ook heel fijn les geeft, maar ik zou ook wel graag willen weten wat ze per uur vraagt..
Ik! Maar dat wist je al.. Ik betaal 15 euro per uur bij haar aan huis. Ben heel erg tevreden met de lessen, vriendelijk, geduldig en begripvol. Ik vind het super om te merken dat alle dingen die bij eerdere instructeurs alleen na flink vechten en veel frustraties lukten, ook samen met je paard op een vriendelijke en leuke manier kunnen. Ik heb het gevoel dat ik nu op een veel eerlijkere manier rijd. En voor een schijterd als ik is het soms erg fijn om dingen in mijn eigen tempo te mogen doen, in plaats van het bekende "niet aanstellen, doorrijden"!

Cavaliere schreef:ik krijg les van carel soethout, vroeger kreeg ik prive les en was volgens mij iets van 36 p.u.
nu krijg ik straks weer les van hem bij de woudruiters
beetje te streng wat dat betreft....
???
). 
rijoyco schreef:Ik heb/had zelf les van Sabine bouwman, Desiree Kemper en Marlous Heister (laatste alleen dressuur), allen rond de 20-25 euro per uur geloof ik.
Iemand ervaring met Rosalinde Heck?
. Maar Judith is ook goed, kan volgens mij met alles wegrijden.Roos_s schreef:ikke?? nee, niet wat voor mij. Ben er een keer wezen kijken en vond er weinig aan(qua afwisseling), en de manier waarop hij les gaf niet echt voor mij weggelegt

maar hij kreeg mij wel aan 't springen in de springles! Ook dressuurmatig vind ik hem heel goed, heel eerlijk naar de paarden toe. Ben echt fan van zijn manier van werken.
) Daar les ik nu en dat wil ik nog wel ff blijven doen 
) en die geeft weer les aan Annebeth Reesink waar ik ook les van heb gehad en die is ook heel goed. Kijken echt naar hoe je paard beweegt, waar het scheef zit en wat er opgelost moet worden. met veel geduld en basis basis basis.
) veel club en SGW les van gehad. Zit volgens mij wel weer in de achterhoek, maar weet niet eens of ie nog lesgeeft? Annash schreef:Roos_s schreef:ikke?? nee, niet wat voor mij. Ben er een keer wezen kijken en vond er weinig aan(qua afwisseling), en de manier waarop hij les gaf niet echt voor mij weggelegt
Ik denk dat dat er dan maar net aan ligt hoe en wat.
Les sinds kort zelf ook weer bij de vereniging, dus bij Roeli, die man ziet alles hoor!
En qua afwisseling... ik rijd in de laatste les en geloof me, ik word wel bezig gehouden hoor
Moest vorige week ook al keertwendingen, travers, appuyeren, galop stap en verzameling rijden. En ik rij M1 dus da's nog niet iets wat ik op concours moet doen. Ja, ik ben er blij mee, les van Roeli
Welke les ben je wezen kijken toen?
) en toen was het misschien ook wel lastig met vele niveau verschil. Iig niet iets wat voor mij weggelegt is, hou niet van de gemopper, rij voor plezier en dan heb ik daar geen zin in...(trauma van eerder al
)
Maar zegt verder niets over kwaliteiten van bril, dat niet.
Heb ik 3 of 4 lessen van gehad.