Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
noekje schreef:Het was niet op mijn protocol, maar mijn commentaar op iemand anders zijn proef. Ik mocht mee schrijven met mijn instructrice in de Z1, Z2. En af en toe vroeg ze aan mij wat ik van een bepaalde oefening vond.
Op een punt moest de ruiter een volte maken in contragalop, en ze vroeg aan mij wat ik daarvan vond.
Ik zei dat ze binnenstelling moest aannemen
Als ik er zo op terugkijk schaam ik me doodGelukkig is het alweer een aantal jaren geleden..
ta_nikita schreef:Lolacabana schreef:Ik heb een keer gehad dat ik één proefje moest rijden dat door twee verschillende juryleden beoordeeld werd. Ik had toen 167 en 146 punten. Vond dit wel een groot verschil, toen ik verhaal ging halen bij de juryleden konden ze me beide niet vertellen waardoor dat verschil precies kwam. Heb hier wel om kunnen lachen.
^^quote]
Ik heb een jaar puntloos gereden in het L2, mede door 7 blokkades in haar lichaam (zijn er gelukkig nu uit) en 2 blessures (ook allemaal opgelost). Dus had op een wedstrijd wederom in het L2 niet in de gaten dat ik mijn favoriete jurylid had (ja ja hij had alleen zijn snor eraf). Ik had ook 2 proeven gereden, allebei banketstaaf, maar toch in de eerste proef 196 punten gescoord en 3e plaats (bij het favoriete jurylid) en 161 in de andere (dit vond ik terecht, die ander niet)!!! Dus een puntenverschil van 35!! Hoezo jurysport...
Was zeer blij met mijn puntenmaar vond deze wel onterecht... Omgekeerde wereld...
deniece schreef:Ik schreef bij een jury, en op een gegeven moment zei ze;
''Tja ik kan dit ook vanaf huis doen hoor door de telefoon, dan kun je hier gewoon in je eentje zitten en dan zeg ik de punten en het commentaar door de telefoon.''
Ik;![]()
![]()
''Ik ben paranormaal begaafd, maar 't wedstrijdsecretariaat heeft liever dat ik gewoon aanwezig ben.''
![]()