Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

nacho_lein schreef:Netjes Terorita! Ik heb mn E achter B gelukkig ook, hoef alleen paps lief aan te kijken voor de auto
_Carolien_ ik denk dat de meeste hier er wel echt over nagedacht hebben. Ik snap je punt niet helemaal eerlijk gezegd. Dat je beoordeeld wordt op je eigen rijden en op je lesgeven is toch al bekend voordat je je inschrijft? of ligt dat nou aan mij?
terorita schreef:zzoooo ik ben ff blij, vanmorgen afgereden voor E achter B,en geslaagd! kan dus nu zelf richting Leusden sturen zonder iemand aan z'n staart te trekken
Jij ook gefeliciteerd hea! terorita schreef:zzoooo ik ben ff blij, vanmorgen afgereden voor E achter B,en geslaagd! kan dus nu zelf richting Leusden sturen zonder iemand aan z'n staart te trekken
Ben je iig niet meer van een ander afhankelijk. 
hesterv schreef:Wat grappig, ik heb mn E vanochtend ook gehaald![]()
Jij ook gefeliciteerd hea!
_Carolien_ schreef:Wat ik bedoel Nacho-lein is dat het de cursus best vrij pittig is en dat zou ik de mensen mee willen geven.

pasdedeux schreef:Ik doe ook de instructeur 2 vroeger 1e fase. Mijn eerste les start 10 november en ik heb ook nog geen brief gehad om het geld over te maken dus dont panic, denk ik zo!
asjemenou schreef:_Carolien_ schreef:Wat ik bedoel Nacho-lein is dat het de cursus best vrij pittig is en dat zou ik de mensen mee willen geven.
Maar als je ziet wat voor mensen er voor slagen, dan ligt het niveau ook weer niet zo hoog.

Yovito schreef:Ik ga ook de cursus volgen in Enschede 2de fase allround.
Ben heel benieuwd hoe het wordt en van mij mag de cursus wel vast beginnen!
Kan het nog zijn dat je paard niet geschikt wordt bevonden? En je dus op zoek moet na een ander paard?
Nienke1990 schreef:Sjiet meiden, Sjieeeet!
Ik ben helemaal vergeten dat geld binnen 14 dagen over te maken. Ik dacht dat ik die brief nog niet gehad had. Kan je dan alsnog het geld overmaken en meedoen aan de cursus?
Ik ben helemaal in rep en roer..