Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
PollyB schreef:moest ik tussen KAF halthouden sta ik voor de A, ze staat heel mooi gesloten vierkant, staat er op mijn protocol een 5 : Paard staat niet bij A.
nandor schreef:O is onvoldoende/niet uitgevoerd toch??
Flurk schreef:hallo allemaal,
ik kom hier voor het eerst en heb mij kostelijk zitten te vermaken om jullie commentaar vooral die verhalen over die string doet mij denken aan de keer dat ik in het juryhok boven in de rijbaan zat en er iemand in de ring verscheen met een keurig zwart jasje en plastron echter deze persoon had geen kleding onder dit jasje aan dus je begrijpt toen ze bij C moest halthouden en ik naar beneden keek zag ik dus haar lichaam onder het jasje nu wordt ik daar niet opgewonden van maar heb haar wel een subtiele hint gegeven weet niet meer precies hoe ik het had verwoord maar ze zal de volgende keer wel een hempje aan doen denk ik
Flurk schreef:echter deze persoon had geen kleding onder dit jasje aan
oversized schreef:whaahahahahaha ik denk niet dat wij juryleden daar erg van gecharmeerd zouden zijn.....
twister42 schreef:mmm bij mij hebben ze na mijn proef een keer de opmerking gemaakt dat mjn paard op een giraf leek, let wel, kort gedronge type paard, Barok. druif dat ik er ben heb ik alleen maar o gezegd.
twister42 schreef:mmm bij mij hebben ze na mijn proef een keer de opmerking gemaakt dat mjn paard op een giraf leek, let wel, kort gedronge type paard, Barok
More schreef:Ik had laatst bij het wijken:
'Been niet naar achteren leggen'
Die snapte ik niet helemaal, dat moet toch bij wijken? Het was ook nog in de L1....