volgens mij knutsel ik iets dergelijks in een uurtje naadloos in elkaar.
PB maar even welke provincie je gewenst had.....
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

bambi76 schreef:Ik zou het raar vinden dat mensen met een instructeursopleiding voorrang zouden hebben, dan zitten we weer met het kopje belangenverstrengeling...
CGJ12 schreef:Of.......... je máákt even wat Regio-briefpapier.
volgens mij knutsel ik iets dergelijks in een uurtje naadloos in elkaar.
Sansje schreef:Das een goeie kataklopje... of gewoon een mooi KNHS briefpapiertje en dan even een briefje schrijven naar de regio, dat de KNHS zelf toch echt de voorkeur geeft aan de selectie van die en die persoon...
CGJ12 schreef:bambi76 schreef:Ik zou het raar vinden dat mensen met een instructeursopleiding voorrang zouden hebben, dan zitten we weer met het kopje belangenverstrengeling...
Verander het woordje ZOU maar...... Dit is namelijk een FEIT.........
kataklopje schreef:'Dit lijkt me een goeje! Groet, [voornaam hoofd afdeling opleidingen KNHS]
Sansje schreef:Gaan we volgend jaar proberen dan maar... effe pakje post-its kopen tegen die tijd...
kataklopje schreef:Sansje schreef:Das een goeie kataklopje... of gewoon een mooi KNHS briefpapiertje en dan even een briefje schrijven naar de regio, dat de KNHS zelf toch echt de voorkeur geeft aan de selectie van die en die persoon...
Zo ingewikkeld hoeft het helemaal niet.
Je schrijft je brief, stuurt em rechtstreeks naar de regio en plakt er een geel memoblaadje op met daarop handgeschreven de tekst:
'Dit lijkt me een goeje! Groet, [voornaam hoofd afdeling opleidingen KNHS]
*
CGJ12 schreef:Zoiets met een gele post-it "verzin" je toch niet zomaar even. Volgens mij heb je het gewoon werkelijk gedaan ook.....
liesje23 schreef:Nog niemand in o.a. ZH wat gehoord?
Noukie schreef:ZH ook niks...
!